Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Ønsker meg en hammock i min nye hageflekk. Altså ikke en hengekøye (det kommer opp bare hengekøyer når man leter på hammock i google :klø: ), men en slik hengende benk man kan husker fram og tilbake i. Skjønner? Noen som aner hvor jeg får kjøpt en sånn i Trondheim? Har sjekket finn for evt. brukte, men nix.
Brunhilde Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Her er det en, et stykke ned på denne siden er det en annen. Jeg vet at Plantasjen pleier å selge hammocker, det samme gjør Hageland. Lykke til, du skal se du finner deg en grei en!
happyhappy Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 den første linken du kom med, brunhilde, var en bokhylle..? :-) :-)
Wildy Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Plantasjen har hammock. Funderer sterkt på å kjøpe en her også. Det må jo være toppen av hageglede å vippe fram og tilbake i en slik og nte godværet!
wind-up bird Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Noe sånt? http://www.deal.no/produkt.cfm?id=96921 Hvis du søker etter hammock og velger bare norske sider i google, så tror jeg du får litt bedre resultat. Jeg tror hammock på engelsk betyr hengekøye (sånn ca i alle fall), mens det "på norsk" brukes med litt annen betydning.
Brunhilde Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 (endret) den første linken du kom med, brunhilde, var en bokhylle..? :-) :-) Tuller du? Glemte vel å kopiere og så kom link fra et annet innlegg jeg svarte på.. Beklager. Begge deler kan lede til avslapning, da, så helt på jordet var det kanskje ikke? (Det skulle vært link til den samme som wind-up bird hadde). Endret 2. juni 2007 av Brunhilde
Gjest *Magica* Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Hammock skal jeg også ha i sommer. Gynging er mental helsebot for meg.
Kayli Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Jeg vil også ha hammock! Så mange fine på Plantasjen i fjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå