Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 På Triumph-butikkene har de strømpebånd til 99,-! Synes det var kjempesøtt, så det er kjøpt Lite tips bare, for alle jeg har sett på nett koster godt over hundrelappen.
Latee Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Kan noen forklare meg litt om dette med strømpebånd? Hvordan er tradisjonen rundt det? Mulig det er et velig dumt spørsmål men jeg tar sjansen Endret 2. juni 2007 av Latee
mavir07 Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Kan noen forklare meg litt om dette med strømpebånd? Hvordan er tradisjonen rundt det? Mulig det er et velig dumt spørsmål men jeg tar sjansen Hei. Finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar. Litt usikker på hele tradisjonen bak det men vet at i min familie har brudgommen brukt å " hoppe inn under brudekjolen" for å ta av strømpebåndet med tennene. For å så kaste det til de ugifte mennene. :slåss:
flickan Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg kjøpte strømpebånd på kappahl i dag for 49,- hadde egentlig ikke tenkt å ha det, men kjøpte når jeg fant så billig. Helt enkelt og fint.
mavir07 Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Jeg kjøpte strømpebånd på kappahl i dag for 49,- hadde egentlig ikke tenkt å ha det, men kjøpte når jeg fant så billig. Helt enkelt og fint. Så billig! Har du bilde? Takk for gode tips, kjekt for oss ikke millionærer.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Det med strømpebånd er vel omtrent sånn at mannen skal fjerne det med tennene og "skyte" det ut til ungkarene i selskapet, og det skal bringe lykke til den som fanger det Bare Bea; Jeg trodde jeg hadde gjort et kupp, men 49 kroner var jo bare kjempebillig
*Emma* Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Jeg kjøpte strømpebånd på www.favorfrenzy.com det ble 299 - men da kjøpte jeg kaketopp og bordkort også. De har masse å velge mellom... MEN jeg brukte det ikke da. Med blondekant på stay-upsen syns jeg det ble for mye...
Branna Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har kjøpt strømpebånd på H&M for bare 29,-. Det er av blonder med en liten blå sløyfe på. Synes det var kjempesøtt jeg. Det trenger jo ikke være så dyrt.
Gjest Blondie65 Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 Det er også veldig vanlig at "something blue" biten av reglen er i strømpebåndet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå