Gjest Gjest_Amk_* Skrevet 2. juni 2007 #21 Skrevet 2. juni 2007 Ja, ganske kraftig. Jeg har visst om det veldig lenge men ikke tenkt noe over det før fysioterapeuten sa at det ikke var rart jeg hadde vondt i ryggen så svai som den er Så prøver å finne litt ut hva slags negative ting som kan føre med den svaie ryggen (har hatt endel plager i både korsrygg og bena). Så nå er det trening av ryggen for fullt. Har du også svai rygg? Anbefaler i så fall "bekkenklokken", de øvelsene har hjulpet mye allerede. Hei! Prøv naprapat!
Devana Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #22 Skrevet 3. juni 2007 Hei! Prøv naprapat! Hvordan fungerer det? Har du erfaringer med det?
Devana Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #23 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har den til høyre.. Hva er det fornoe? Jeg ville trodd den til høyre var den svaie da.. Var kanskje et lite dårlig bilde jeg la ut der, dette er bedre. http://www.magnaspine.com/cifose_lordose.gif Der er den til høyre den som er for svai.
Gjest Tweek Skrevet 3. juni 2007 #24 Skrevet 3. juni 2007 Den så litt syk ut, skjønner godt dere får vondt i ryggen. Jeg har nok ikke sånn, men jeg har ikke så "rett" som den til venstre vil jeg si.
Saeria Skrevet 3. juni 2007 #25 Skrevet 3. juni 2007 Her ser man også hyper cifose, som er en overdreven bøy høyt på ryggraden i tillegg til lordose som vi med stor svai i lumbalregionen har. Jeg har altså kun den nederste typen svai. Eneste "fordelen" er at det ser ut som om en har sprettrumpe samma faen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå