Gå til innhold

Treningssenter med klippekort i Oslo sentrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om noen treningssentre i Oslo sentrum som har klippekort? Det må være mulig å bruke klippekortet for saltreninger også.

Jeg har lyst til å begynne å trene igjen på et treningssenter, men jeg har lyst til å prøve åtte-ti timer for å se om dette er noe for meg. Jeg har ikke lyst til å bli støttemedlem igjen, for å si det slik.

Jeg jobber rett ved Stortorvet. Dersom det finnes noe langs linje to til Ellingsrudåsen så er det også en mulighet. Jeg kjenner meg selv litt for godt, og det å dra til Majorstua eller lignende vil bli for langt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Neria
Skrevet

Friskis og svettis. De har sentre i Vika og på Majorstua. Og så vidt jeg vet kan man bruke klippekortet på saltreninger også. Koster 800 kr for 8 klipp.

Se på www.friskissvettis.no

Skrevet (endret)

The Work Out på Bislett har klippekort, koster 1 100 for 10 ganger. Siden lokalet ikke ligger midt i sentrum er det ikke stappfult av folk der.

http://www.workout.no/

Trikken til stopper ved Glasmagasinet, tar 10 min min til Bislett.

Endret av Pax
Skrevet

Rask hoderegning sier meg disse klippene da koster ca 100,- kr gangen. Da er det like billig å betale drop-in timer på Studentidretten. De har senter i Centrum (ved Deichmanske), Nydalen og Ullevål.

Tror det koster ca 80 kr, uten at jeg er heeelt sikker. Man kan trene der selv om man ikke er student.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...