Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #1 Skrevet 10. mars 2003 Håper dere kan hjelpe meg, jeg har hvert sammen med en gutt i snart 2 år. Jeg synes jo att han er verdens snilleste, men han lyver til meg, og har hvert utro! På begynnelsen vi var sammen (helt på begynnelsen) hadde han ligget over hos ei jente, men fortalte ikke dette selv men kameratene ga meg et hint, så jeg begynte å spørre han ut, han innrømmet att han hadde ligget på sofaen, og ingenting hadde skjedd. Ok, jeg godtok det, etter att jeg hadde ringt til henne og hun sa det samme. Etter ca et halv år, snakket jeg med en venn av meg som hadde sett de før på kvelden, de hadde stått å kyssa, så ble det kryss-forhør igjen, da innrømmet han det også, men ikke etter att de hadde kommet hjem til henne da hadde de bare sovnet, I SAMME SENG!! Så gikk det vel nesten ett år, så var det ei jente som hadde dratt ham med seg bak et hus, for hun måtte snakke med ham. Da kyssa hun ham å sa att hun ville ha ham, da hadde han trekt seg tilbake å sagt til henne att det var meg han var glad i, og det fortalte han selv dagen etterpå. Og nå for et par mnd siden, lå jeg å spurte om han holdt noe hemmeligt for meg, jeg sier alt til ham, og noen ganger så ligger jeg å tenker om han har gjort noe mer galt, å da må jeg bare få spurt ham. Neida jeg viste alt sa han, men tilslutt kom det! Han sa att han hadde kyssa ei, og det var for ca 3-4mnd siden, da han sa det til meg!!! Jeg lurte på om de hadde hatt kontakt siden, og da hadde de vekslet noen meldinger over telefon, han hadde begynt! Nå hadde jeg fått så lite tiltro til han, så han lovet å si ifra viss det skulle komme noen "skjekke-meldinger" frå hvilken som helst. Det tror jeg ikke han har gjort.... Nå en kveld så jeg over mld. hans, jeg så att nr hans selv sto på ei slik skjekke-mld. og lurte på hva det var. Han hadde hvert inne på internett og fått den, han viste ikke hvordan nr sitt selv hadde kommet opp. Jeg la merke til tidspunktet, og lurte på om de hadde begynt med internett på arbeidet. "Ja" kom det tvert. Jeg så på han, og da sa han "Nei" han hadde fått den hos ei jente. Hvorfor måtte han da lyve om en sånn bagatell, da begynte tankene å snurre, Hadde de et hemmelig forhold? Hvor lenge hadde det pågått? Men det var vistnok den eneste mld. han hadde fått hos henne og han hadde ikke sendt tilbake noen. Men jeg gjorde det slutt, for jeg greier ikke å leve med en som bare lyver. Men dagen etter tok jeg han tilbake.... Jeg greier ikke å være uten han. Og han hdde grått hele dagen. Men jeg sliter skikkelig, jeg kommer jo aldri til å stole på han igjen, og tenk på hvor mye det er jeg ikke vet.--"det man ikke vet, har man ikke vondt av" men...
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2003 #2 Skrevet 10. mars 2003 Du sier det selv: du kan aldri stole på ham igjen. Da har ikke forholdet deres mye grunnlag for å fungere. Hvis du velger å være sammen med ham, vet du jo nå at du må regne med å bli såra, skuffa og løyet til. Tenk deg godt om...
Gjest gotthard Skrevet 10. mars 2003 #3 Skrevet 10. mars 2003 en gang utro alltid utro. du har det bedere uten slikt piss , ikke finn deg i det og ikke gi sjangser. få han en sjangse så regner han med og få en til , og om du har avslørt han i løgn og dritt hvor mye er det da du ikke har klart og avsløre? nei kvitt deg med dritten
Bimbo Skrevet 10. mars 2003 #4 Skrevet 10. mars 2003 Utroskap er nå en ting, men løgn er verre! Du kan ikke stole på denne fyren! Han er av typen som først får en samvittighet når han er avslørt
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #5 Skrevet 10. mars 2003 Jeg støtter meg helt til Kverulas gode svar. For hva er kjærlighet uten tillit? Ingenting. I dette forholdet har du ikke mer å hente. Du får det faktisk mye bedre uten han. Beklager, men slik er realitetene. :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #6 Skrevet 10. mars 2003 NEI, han er IKKE glad i DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Junebug Skrevet 11. mars 2003 #7 Skrevet 11. mars 2003 NEI, han er IKKE glad i DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det kan godt hende at han er glad i deg, men han viser det ikke på noen spesielt god måte synes jeg. Og om han er glad i deg så hjelper det lite når du ikke klarer å stole på ham. Enig med Kverula, tenk deg GODT om...
Gjest Lott@ Skrevet 11. mars 2003 #8 Skrevet 11. mars 2003 Mulig han er glad i deg - men........ hva i helsiken vil du med en fyr som skal ha både i pose og sekk???? Kom deg vekk - du fortjener bedre enn det :evil:
Tusenfryd Skrevet 11. mars 2003 #9 Skrevet 11. mars 2003 Da jeg hadde lest det første avsnittet tenkte jeg mitt, og etter å ha lest hele, tenker jeg det samme; Han har ingen repsekt for deg, du kan ikke stole på ham - og du er verd så mye mer enn dette. Kvitt deg med dødvekta, og fokuser på at du skal få et godt liv. Det vil du aldri få med denne fyren.
Gjest Mzfire Skrevet 11. mars 2003 #10 Skrevet 11. mars 2003 en gang utro alltid utro. Jeg blir så provosert og forbanna over sånne utsagn. Det er så lettvint og slenge ut av seg, for det det har blitt en myte. Det samme som, de som sier de har tenkt å ta livet sitt, tar det ikke. Det er ikke sant! Kan fortelle at jeg selv har vært utro for mange år siden. Jeg kan også fortelle at etter det har jeg aldri vært utro igjen! Sannheten er at det er så mange som er utro at, dessverre så bedriten har verden blitt i dag. Til deg som startet denne tråden. Jeg syns synd på deg. Du fortjener noe bedre. Det er trist at denne gutten er så umoden og tydeligvis ikke er i stand til å ha et seriøst forhold. Jeg syns at du burde prøve å gi slipp på ham. Det er til det beste. Ikke kast bort ungdomstiden din på en gutt som ikke fortjener deg.
Gjest Hornygirl Skrevet 13. mars 2003 #11 Skrevet 13. mars 2003 Det er veldig dumt det han har gjort mot deg, men han har fortalt deg noe av det han hadde gjort så du må bety noe for han. Han virker jo som om han er glad i deg siden han gråt da du gjorde det slutt. Jeg synes du kanskje skal gi han en ny sjanse viss han er snill å mener at han er glad i deg. Men ikke la han få såre deg en gang til.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #12 Skrevet 13. mars 2003 VI VOKSNE KVINNER LAR OSS IKKE AFFISERE AV SÅKALTE "KROKODILLETÅRER"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eowyn Skrevet 13. mars 2003 #13 Skrevet 13. mars 2003 Jeg ville blitt veldig skuffet om kjæresten min gjorde noe slikt mot meg....Må føles helt jævlig!!! Men du, føler du egentlig ikke litt selv at du fortjener noe bedre enn han der?? Som det ble sagt tidligere, en gang utro alltid utro....Jeg ville aldri klart å stole på han igjen! Kan selvfølgelig ikke bestemme hva du skal gjøre, men for å unngå at du skal bli skuffet igjen, så synes jeg at du skal dumpe denne løgnere...Uansett hvor glad du er i han...Det ser jo ut som at han liker det som skjer, og at mange jenter prøver å sjekke han opp. Hva om han gjør det igjen?? Nei, dump denne fyren spør du meg!
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #14 Skrevet 5. april 2003 Hei, Jeg er fortsatt sammen med fyren........... Tross alle negative svar. .. :cry: Men jeg går jo fortsatt i håpet om att han vil endre seg, han har ikke drukket på lenge, og han er egentlig bare snill, men selv så sliter jeg med alle disse tankene , noen ganger lurer jeg nesten på om det er normalt å tenke så mye rart og stygt om noen. Nesten så jeg fantaserer.. Men jeg får bare ta tid og stunder til hjelp. Tusen takk for alle svar.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #15 Skrevet 6. april 2003 Snu på flisa: Spør deg selv om DU egentlig er glad i HAN??????? For jeg synes det virker som om du bruker ALTFOR mye verdifull TID på å FOKUSERE på det negative i forholdet deres! :oops: Men en annen sak,,,,,,, Du sier du venter på på at han skal forandre seg..... DA kan jeg nesten garantere at DET gjør han ikke frivillig, og uten kamp!!!!!!!!! :evil: Se på hva du har I DAG! Ikke drøm om bedre tider, konsentrer deg om hva du FAKTISK har I DAG! Det er nemlig DETTE du FÅR! Spør deg selv; Er dette bra nok for meg? Med alle løgnene og utroskapen? Hvis svaret er JA, SYNES DU NOK IKKE AT DU FORTJENER BEDRE! Og da er vel alt greit da...... :-? Det som er trist er at JEG kjenner deg ikke, men selv JEG synes at du fortjener bedre enn dette! Synd du ikke er tilstrekkelig glad i deg selv,,,,,veldig synd!
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #16 Skrevet 6. april 2003 Ja jeg fokuserer kanskje mye på det negative, men jeg er vel redd for å tenke for positivt også, kanskje??... :-? Men hadde jeg ikke hvert så glad i ham hadde jeg vel hivd han på dør, Jeg elsker han over alt!! Jeg vet att jeg kanskje kunne funnet en som er til å stole på, viss det fins, men jeg kan ikke tenke meg andre enn han :-? . Jeg føler meg helt nedbrutt mange ganger, tenker: De jævla mannfolka!!! ..men de er gode å ha en gang iblant også...
Juliet Skrevet 6. april 2003 #17 Skrevet 6. april 2003 Mannfolk er gode å ha, men hva med å finne seg en annen mann enn den taperen du beskrev i ditt første innlegg???Hallo, åpne øynene nå...Du fortjener nok bedre enn han, eller hva??
Tamara Skrevet 6. april 2003 #18 Skrevet 6. april 2003 Han er sikkert glad i deg. Men er det nok? Hva med respekt? Ærlighet? Modenhet? En mann som lyver, skjuler og holder ting skjult, er ikke til å stole på. Han kysset ei anna allerede helt i starten av forholdet deres. Han lå i samme seng som henne og han holdt alt skjult for deg. Dette skjedde i starten av forholdet deres. En mann som ikke engang klarer å holde seg på matta når forholdet er nytt og spennende, hva kommer han til å gjøre om 10 år? Jeg er IKKE enig i utsagnet "en gang utro, alltid utro". Det er en generalisering av alle typer utroskap. Selvfølgelig gjelder ikke den samme regla for alle mennesker som noensinne har vært utro. Du stoler ikke på mannen din. Han har flere ganger bevist for deg at han heller holder ting skjult for deg, enn å ta et ærlig oppgjør. Han har også flere ganger bevist for deg at han roter med/kysser andre damer selv om han har kjæreste. Du sier at du elsker ham over alt. Og det har du sikkert rett i. I dag. Lar du ham fortsette å herje med forholdet deres, så våkner du kanskje om 10 år og oppdager at du er gått lei. Lei av løgnene og tullinga. Du våkner 10 år eldre og innser at du har kasta vekk dine beste år på en mann som ikke fortjener det. Da kan du ikke skylde på andre enn deg selv. Han blir ikke voksen fordi du vil at han skal bli det. Ta ansvar for ditt eget liv. Du fortjener bedre.
be happy! Skrevet 11. april 2003 #19 Skrevet 11. april 2003 Hei Jeg synes du bør tenke deg veldig godt om, hvis du ikke klarer å stole på han nå, vil du noen gang kunne det. Jeg vet av erfaringen at er du i et forhold uten tillit, så fungerer det ikke så bra. Å hele tiden gå rundt å tenke på hva han gjør, og om han forteller deg alt er slitsomt. Det vil bare gå ut over deg selv og ditt humør. Tenk over hva du vil, og om han virkelig er den du vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå