jente_jenta Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Takk til alle som så på og kommenterte=) Nå er det hele over, og jeg markerer tråden som avsluttet. Det var en annen film som vant, men det vart jo gøy å være med=) Endret 6. juni 2007 av jente_jenta
Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Hm, jeg er skeptisk uten å ha sett filmen. Må jo laste den ned da, og det kan være spam osv. Uten å ha sett filmen til mannen din, tror jeg den er ok og kanskje mer enn bare litt bra... Hva heter filmen?
Rosalie Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Jeg kommer ikke til å gjøre det, nei, for jeg liker ikke at man bruker forumet til denne type egenreklame.
jente_jenta Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2007 Det er lov å være skeptisk;) Den heter "Mafia Burger", og har altså et mafiatema. Den handler om burgerfamilien vs. de andre slemme grønnsaksfamiliene. (jada, jeg vet det høres litt rart ut, hehe). Filmen behøver ikke lastes ned, den vises med det samme på den linken. Men det er klart at jeg ikke skal tvinge noen av dere til å se på om dere er litt skeptiske:) Jeg er enig med deg Wadjet, men siden alle de andre som deltar i konkurransen prøver å få folk til å stemme på seg, så ville jeg bare hjelpe kjæresten min litt
Rosalie Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Så send e-poster til alle du kjenner, da, ikke leg ut link i et åpent forum!
Gjest Pax Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hun spurte da pent, så hvorfor være krass? Jeg har sett filmen, den var ikke så verst. Men jeg boikotter Burger King, så jeg stemte ikke. Endret 2. juni 2007 av Pax
Rosalie Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Hun spurte da pent, så hvorfor være krass? Jeg har sett filmen, den var ikke så verst. Men jeg boikotter Burger King, så jeg stemte ikke. Egenreklame kan pakkes inn i pene ord, men er like mye egenreklame for det.
Gjest Piper Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Egenreklame kan pakkes inn i pene ord, men er like mye egenreklame for det. Dette er ikke noen reklame, for hun selger ikke noe. Ønsker du ikke å hjelpe Ts, kan du faktisk bare ta deg en tur ut her i fra. For tro det eller ei, så har hun lov til å legge ut slike linker her inne. Og jeg har ikke stemt, ei heller sett filmen Ts
Gjest Bellatrix Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Det var da nettopp en annen bruker som la ut link til samme greia, men som ville at vi skulle stemme på sønnen hennes. Kan ikke huske at hun fikk negative tilabkemeldinger? :klø:
Gjest Bellatrix Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...l=stem&st=0 Det var visst en gjest som mente man ikke skulle stemme der.
Hu i Svingen Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Jeg stemte på den. Kan man la være når man hører The Godfather Theme?
Gjest StockDama Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 forskjellen ser ut til å være at denne ts er ganske ny på forumet, mens den andre ts har vært her en stund med det samme nicket, så flere kjenner henne igjen... er noen på kg som er veldig uhøfflige med fremmede.. men til ts: Søt film =p men er nok også en som ikke er så fasinert av burger king, så min stemme utgår, men lykketil =D
Rosalie Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 Den andre tråen har jeg ikke sett, og jeg hadde kommet til å reagert like negativt på den. Så det er sagt.
jente_jenta Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har sett filmen, den var ikke så verst. Men jeg boikotter Burger King, så jeg stemte ikke. Hehe, takk. Jeg kan godt skjønne at du ikke stemte når du boikotter Burger King
jente_jenta Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. juni 2007 Jeg stemte på den. Kan man la være når man hører The Godfather Theme? Godt poeng:D
jente_jenta Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 3. juni 2007 Søt film =p men er nok også en som ikke er så fasinert av burger king, så min stemme utgår, men lykketil =D Ok, den er grei Takk for tilbakemelding og lykkehilsen!
jente_jenta Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 3. juni 2007 JEg stemte, fordi du ba om det Om alle var som deg! Haha, neida, men det var snilt da
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #19 Skrevet 3. juni 2007 Morsom, men altfor kort til å rekke å spise opp popcornet mitt, hehe
Gjest Matmons Skrevet 4. juni 2007 #20 Skrevet 4. juni 2007 Har hørt om å ikke snakke med mat i munnen, men MAT som SNAKKER?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå