Gå til innhold

Invitasjoner til foreldre?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Sender dere invitasjoner til foreldrene deres om de er med på å betale gildet?

Foreldrene våre spleiser på bryllupet sammen med oss, men invitasjonene skrives "fra oss", ikke "XXX XXX inviteres til vår datters bryllup" e.l.

Skal vi da sende invitasjon til foreldrene våre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi valgte å gjøre dette,da det er vi som arrangerer bryllupet slik som dere gjør. De nærmeste som foreldre,søsken og forlovere fikk litt mer ekslusive innbydelser enn resten av gjestene. Virket som våre foreldre ble glad for å få innbydelse,selv om det jo er en selvfølge at de er invitert da :wink:

Brukte forøvrig vanlige trykte innbydelser og at disse fikk en litt penere utgave var i grunnen tilfeldig,da vi hadde kjøpt flere versjoner og syns da det passet seg at "hedersgjestene" fikk de fineste vi hadde.

Skrevet

Uansett om foreldrene er med og betaler, eller at det jo er en selvfølge at de er innvitert, så vil de vel synes at det er koselig å få en innvitasjon til sin sønns/datters bryllup? Jeg tror i hvertfall at jeg ville synes at det var gøy å ha.

Skrevet

Våre foreldre er ikke med og spleiser på utgiftene, annet enn at min mor bidrar med kakebaking og diverse forberedelser. Følte derfor at det var påkrevet med en vitasjon til de alle, og det tror jeg de hadde fått om de også hadde vært med og delt på utgiftene.

Skrevet

Våre foreldre fikk invitasjoner fra oss :D

Selv om de ønsker å bidra både økonomisk og ellers, så er det vi som står for planlegginga av bryllupet, og vi som inviterer.

Tror de syntes det var koselig å få!

K.

Skrevet

Vi sendte invitasjoner både til foreldre og til forlovere.

Selv om foreldrene våre er med å betaler en stor del av dagen.

Vet at de satte stor pris på det.

Satte selv pris på å få invitasjon når jeg var forlover. ......

Skrevet

Jeg tror de fleste bryllupsgjester setter pris på å få en invitasjon, om de er familie eller venner. Mange liker jo å samle på ting og tang ( jeg også :wink: ) og en invitasjon er jo et fint minne om bryllupet.

Skrevet

Vi sendte invitasjon til absolutt alle, vi!

MEN det stod ikke det samme i kortene til våre foreldre og forlovere som i alle de andre... Vi følte det ville bli unaturlig å skrive S.U-dato og sånt på dem, så vi skrev en litt mer 'fri' tekst, og tenkte at invitasjonen kan også fungere som en 'huskelapp', når det gjelder klokkeslett f.eks... Tror mamma syntes det var veeeldig koselig (vi har laget dem selv, og lagt ned en del arbeid, så de ble jo litt stilige da... hehe... :roll: ), og hun kommer helt sikkert til å ta vare på den... :D

Skrevet

Klartd e fikk invitasjon - nå betalte ikke de da, og visste jo når de skulle komme - men alle fikk, om ikke annet som et minne.

Skrevet

Hos oss er det min mor som står for utsendelsen av invitasjoner

og det er også mine foreldre som er vertskap.

Tviler på at de sender invitasjoner til seg selv, men vi sender til Tommys familie, til mine søsken, til forlovere osv. :lol:

Skrevet

Vi sendte til alle. Nå var ikke foreldrene våre med på å betale, men de visste om det i god tid. Vi synes det var koselig å kunne sende til alle. :)

Skrevet

Vi sendte invitasjoner til alle vi, og jeg synes det er naturlig at foreldre også får invitasjoner. Med mindre det er de som inviterer på vegne av dere da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...