Tusenfryd Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Hvor lenge er en babygym morsom for barnet? Vi introduderte den ved en måneds alder, la den vekk til ca tre-fiore måneders alder. Teppet i seg selv var morsom noen få måneder - dingledanglet over var aldri gøy. Det morsomste var egentlig alle som kom på besøk og hadde bestemt seg for at dette skulle være gøy for ungen og slet livet av seg for å dingle, spille musikk og rulle rundt på gulvet, mens ungen var helt uinteressert...
Caramba Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Min gutt synes den er veldig gøy og er fem måneder. Vi har en variant hvor du kan henge hva du vil over barnet og vi bytter ut lekene hyppig. Vi henger også opp målebånd, sleiver osv for variasjonens skyld. Fetteren hans mistet interessen for den samme babyegymmen (vi har arvet) ved 8-9 måneders alderen. Endret 2. juni 2007 av Caramba
Gjest blå uinnlogget Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Hva koster egentlig en sånn baby gym. Finnes det noen rimlige der ute som også kan være morsomme for vesleblå?? Synes sånne babyleker er knall dyre og de vokser så fort fra de også.
Gjest lillebøll Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Vi hadde en til 300kr. Brukte den som underholdning fra begynnelsen, etterhvert ble ungen så stor at han plukket den fra hverandre og brukte den som sverd. Så den var gøy lenge. Til den bruken den egentlig skulle ha så var den gøy til ungen begynte å sitte. Da begynte delene å bli plukket fra hverandre.
liv Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Vi har en til 500 og M er nå 8,5 mnd og de lekene som hang på er fortsatt gøy.. Men selve gymmen ble pakket vekk når han var 6 mnd.
Samba Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Mini er 4,5 måneder, og synes det stort sett er veldig morsomt. Men jeg merker meg at han blir frustrert fordi at han ikke får lekene i munnen, og at det er enda gøyere om han sitter på fanget mitt foran babygymmen. (Mulig det er fordi han da kan få lekene i munnen?)
Gjest *Just-Me* Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Jenta mi på 5 mnd er fortsatt glad å ligge i babygymen. Hun sparker og tar i lekene, men hun havner mest på magen og da styrer hun mye med speilet som står i hjørnet på babygymen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå