Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk vil kringkaste barnets navn på den måten...

Det blir omtrent som å ha bilder og navn på barna på internett..

Med en sak som Madeleine gående?

Skrevet

Utrolig fantasifull sammenligning. Å sammenligne skilt med barnets fornavn på og en bortføringssak fra Portugal, ja, du burde få en utmerkelse for god kreativitet. Jeg regner med at du hadde samme mending på tidlig 90-tall da barn gikk rundt med navnene sine på luer?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Utrolig fantasifull sammenligning. Å sammenligne skilt med barnets fornavn på og en bortføringssak fra Portugal, ja, du burde få en utmerkelse for god kreativitet. Jeg regner med at du hadde samme mending på tidlig 90-tall da barn gikk rundt med navnene sine på luer?

Ja, det hadde jeg. Og babyer med smokker med navn på.

Syntes det er en uting at utenforstående har så lett tilgang på et barns navn - for ved bruk av barnets navn vil det vekke tillitt hos mange navn. (han vet hva jeg heter så han kjenner nok meg)..

Det er ikke alt man trenger å promotere..

Gjest =tentacle=
Skrevet

Barn som sitter i vogn er uansett så små at det ikke er snakk om at noen lokker dem med seg. De kan lett kidnappes selv om de ikke samarbeider tillitsfullt, og de skal være under oppsyn.

Gjest Miss Cutie
Skrevet (endret)

De skiltene syns jeg ser dumme ut. Men ang dette med navn: Gjør det noe å vise navnet til barnet da? Hvor mange heter ikke Marthe eller Kristine? Skal vi slutte å rope på barna bare i tilfelle....?

Jeg har hjemmeside der barnas fornavn står og fullt i bilder av dem. Kanskje vi skal gjøre som Michael Jackson, skjule fjeset deres når vi går ut.

Endret av Miss Cutie
Skrevet

hvorfor øker sjansen for at noe skulle tilkomme barnet dersom man har skilt på vognen med fornavn?

Skrevet

Og disse barnevognskiltene trenger jo ikke bare å brukes på barnevognen.

Hva med på gåbilen, trehjulssykkelen, soveromsdøren, osv...

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Jeg har sånn skilt, det er kjempeHARRY, i know... derfor jeg ville ha det ;) Trenger ikke henge på barnevogna heller da.... Og en kidnapper klarer å kidnappe barnet uansett om det står navn på vogna, smokken lua ect eller ikke.....

Man må passe på de små.

Skulle gjerne hatt masse skilt på vogna og store plakater med navn og adresse til ungen på genseren osv... Da ville det jo vekket oppsikt, og skulle barnet mitt bli kidnappet var det jo større sjangs for at noen hadde lagt merke til det :ler:

Ja til barnevognskilt!! :klappe:

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Glemte jo å tilføye at min baby har smokk med navn og armbånd med navn..... oioi så naiv jeg er som lager lett agn til kidnapperne... :ironi:

Skrevet

Barnevognsskilt vil vi nok ikke ha, jeg ser ikke helt vitsen med det.

Navn på smokker derimot er jo kjempepraktisk! Hos dagmamma, i barnehagen, med andre unger på besøk - det er ingen tvil om hvem som eier smokken. Jeg synes det er kjempelurt.

Skrevet

Smaken er som baken,den er delt.

Hittil er ingen barn kidnappet som følge av et navneskilt på en vogn,så hvorfor skulle ikke noen få ha det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...