Gjest *Magica* Skrevet 2. juni 2007 #1 Del Skrevet 2. juni 2007 Skal snart ha gjester og har tenkt til å hilse dem velkommen med en drink og no hjemmelaget snacks. Ikke for mektig - det blir jo mat etterpå. Helst noe stilig, lett og lettvint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 2. juni 2007 #2 Del Skrevet 2. juni 2007 Vel, det er jo sommer så jeg tror jeg hadde servert jordbær og ulike typer melon i passende små biter med coctailpinner. Veldig godt og ikke mektig. Det kan sikkert bli mer spennende, men antakeligvis ikke enklere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 2. juni 2007 #3 Del Skrevet 2. juni 2007 mmm... norske jordbær er jo aldri feil. Drinkeforslag mottas også med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 2. juni 2007 #4 Del Skrevet 2. juni 2007 Jordbær og champagne er heller ikke "feil". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 2. juni 2007 #5 Del Skrevet 2. juni 2007 Jordbær og champagne er heller ikke "feil". Det er veldig, veldig ikke feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happyhappy Skrevet 2. juni 2007 #6 Del Skrevet 2. juni 2007 Ellers kan du jo også lage et fat med dampkokte aspargres rullet inn i spekeskinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happyhappy Skrevet 3. juni 2007 #7 Del Skrevet 3. juni 2007 Skal snart ha gjester og har tenkt til å hilse dem velkommen med en drink og no hjemmelaget snacks. Ikke for mektig - det blir jo mat etterpå. Helst noe stilig, lett og lettvint. Hva endte det opp med, Magica?? nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 3. juni 2007 #8 Del Skrevet 3. juni 2007 Å, det er lenge til, jeg bare koser meg med å planlegge. Tror det blir egen, spicy nøtteblanding eller noe butterdeigsbakst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 3. juni 2007 #9 Del Skrevet 3. juni 2007 Spicy nøtteblanding..da er øl førstevalg. Besøk polet og spør etter et lyst belgisk øl. Butterdeigsbakst, hva mer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. juni 2007 #10 Del Skrevet 4. juni 2007 Disse cheddarkjeksene er fantastiske! Jeg synes også bittesmå ostevannbakkels kan være utrolig lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loquita Skrevet 4. juni 2007 #11 Del Skrevet 4. juni 2007 Smør pesto på tortillas, legg på spekeskine, rull sammen og del i tapasbiter med 'pinner' gjennom. Smaker godt og ser litt fancy ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå