Gjest *Magica* Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Skal snart ha gjester og har tenkt til å hilse dem velkommen med en drink og no hjemmelaget snacks. Ikke for mektig - det blir jo mat etterpå. Helst noe stilig, lett og lettvint.
Drua Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Vel, det er jo sommer så jeg tror jeg hadde servert jordbær og ulike typer melon i passende små biter med coctailpinner. Veldig godt og ikke mektig. Det kan sikkert bli mer spennende, men antakeligvis ikke enklere
Gjest *Magica* Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 mmm... norske jordbær er jo aldri feil. Drinkeforslag mottas også med takk!
Gjest Pax Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jordbær og champagne er heller ikke "feil". Det er veldig, veldig ikke feil!
happyhappy Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Ellers kan du jo også lage et fat med dampkokte aspargres rullet inn i spekeskinke
happyhappy Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Skal snart ha gjester og har tenkt til å hilse dem velkommen med en drink og no hjemmelaget snacks. Ikke for mektig - det blir jo mat etterpå. Helst noe stilig, lett og lettvint. Hva endte det opp med, Magica?? nysgjerrig
Gjest *Magica* Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Å, det er lenge til, jeg bare koser meg med å planlegge. Tror det blir egen, spicy nøtteblanding eller noe butterdeigsbakst.
Toro Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Spicy nøtteblanding..da er øl førstevalg. Besøk polet og spør etter et lyst belgisk øl. Butterdeigsbakst, hva mer ?
Nilma Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Disse cheddarkjeksene er fantastiske! Jeg synes også bittesmå ostevannbakkels kan være utrolig lekkert.
Loquita Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Smør pesto på tortillas, legg på spekeskine, rull sammen og del i tapasbiter med 'pinner' gjennom. Smaker godt og ser litt fancy ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå