Gjest Zie18 Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Pga hareskår-arr og det at jeg har naturlig mørkt hår, har det naturlige (normalt "usynlige") "fjonhåret" rundt munnen og på overleppen lagt seg sånn at det er merkbart, spesielt i spesielle lysforhold. Dette plager meg veldig, jeg ble mobbet for det tidligere, og nå er jeg lei. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt problemet? Hva koster de ulike alternativene? Kan det fjernes permanent? Eller, er det noe jeg kan gjøre selv (hva med hårfjerningskrem f.eks)? Vil dette kunne gjøre ettervekst mer synlig? Takk, dette plager meg virkelig!
Skilpadde Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Pga hareskår-arr og det at jeg har naturlig mørkt hår, har det naturlige (normalt "usynlige") "fjonhåret" rundt munnen og på overleppen lagt seg sånn at det er merkbart, spesielt i spesielle lysforhold. Dette plager meg veldig, jeg ble mobbet for det tidligere, og nå er jeg lei. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt problemet? Hva koster de ulike alternativene? Kan det fjernes permanent? Eller, er det noe jeg kan gjøre selv (hva med hårfjerningskrem f.eks)? Vil dette kunne gjøre ettervekst mer synlig? Takk, dette plager meg virkelig! Det billigste og letteste alternativet er nok bleking, ihvertfall om det er snakk om mørkt hår. Jeg mener å huske Veet har kommet ut med hårbleking for ansikt. Kanskje du kan prøve det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå