Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Skjer det at menn i 30-åra kan finne på å ombestemme seg etter å ha gjort det slutt med dama? Vi ble enige om å gjøre det slutt for et år siden og nå ses vi aldri og har ikke kontakt. Mot slutten var det mest han som dumpa meg, jeg ønsket etterhvert ikke at det ble slutt. Jeg tror vi traff hverandre på uheldige tidspunkt i utviklingen vår og at vi begge er mer voksne nå. Men da er toget som regel gått, er det ikke? Har ingen planer om å kontakte ham men tror ikke også dere at hvis han hadde angret seg ville han ha tatt kontakt? Synd når folk først etterpå forstår hvor bra ting egentlig var...
Gjest Gjest_solsikke_* Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Skjer det at menn i 30-åra kan finne på å ombestemme seg etter å ha gjort det slutt med dama? Vi ble enige om å gjøre det slutt for et år siden og nå ses vi aldri og har ikke kontakt. Mot slutten var det mest han som dumpa meg, jeg ønsket etterhvert ikke at det ble slutt. Jeg tror vi traff hverandre på uheldige tidspunkt i utviklingen vår og at vi begge er mer voksne nå. Men da er toget som regel gått, er det ikke? Har ingen planer om å kontakte ham men tror ikke også dere at hvis han hadde angret seg ville han ha tatt kontakt? Synd når folk først etterpå forstår hvor bra ting egentlig var... Jo, etter mye erfaring vil jeg trekke konkluksjonen om at toget er gått...samtidig er det noe som heter at gammel kjærlighet ruster aldri- så det finnes nok unntak.. Er en mann interessert tar han kontakt.
Gjest El Patron Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 (endret) -- Endret 8. juli 2007 av El Patron
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Og en kvinne som er interessert sitter på ræva og venter? NETTOPP! Jeg støtter deg i den. På samme måten som "han er bare ikke så interessert i deg" farsoten herjet her inne, så har vi denne; "om en mann er intereressert, så tar han kontakt". Så altfor lett å slenge ut sånne "råd". For det første ja, hva sier det om jenter som er interesserte og ikke gjør en døyt?? er det da helt sikkert at en mann tar kontakt med noen de tror har null interesse av dem?? Og for andre, KAN det faktisk være grunner til at menn ikke får seg til å ta kontakt annet enn manglende interesse.
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 NETTOPP! Jeg støtter deg i den. På samme måten som "han er bare ikke så interessert i deg" farsoten herjet her inne, så har vi denne; "om en mann er intereressert, så tar han kontakt". Så altfor lett å slenge ut sånne "råd". For det første ja, hva sier det om jenter som er interesserte og ikke gjør en døyt?? er det da helt sikkert at en mann tar kontakt med noen de tror har null interesse av dem?? Og for andre, KAN det faktisk være grunner til at menn ikke får seg til å ta kontakt annet enn manglende interesse. Hva da, for eksempel? Denne mannen her er vel ikke akkurat kjent for å være sjenert. Om vi ikke har snakket sammen siden bruddet var vi nokså nært knyttet mens forholdet varte. Vi har delt en del ting og hatt nedturer (ved siden av alle de positive gledene i et forhold). Han har sikkert konkludert go tatt en avgjørelse for lenge siden (ved og etter bruddet) at vi er for forskjellige i personlighet/verdier og at han ikke vil leve med det. Måtte likevel bare ta opp temaet!
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Og en kvinne som er interessert sitter på ræva og venter? Jeg må nok si at når det gjelder slike ting (initiativ til forhold) så forventer jeg at mannen tar initiativ. Det byr meg i mot å gjør det fordi jeg oppfatter det som ufeminint og "desperat". Men i jobb og på andre områder jeg masse initiativ.
Gjest baby-E Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Jeg må nok si at når det gjelder slike ting (initiativ til forhold) så forventer jeg at mannen tar initiativ. Det byr meg i mot å gjør det fordi jeg oppfatter det som ufeminint og "desperat". da får du bare sitte der og vente da, om det er noe bedre...
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 da får du bare sitte der og vente da, om det er noe bedre... Du ser kanskje at det virker mer desperat og upassende dersom den som ble dumpet tar et slikt initiativ fremfor kanskje den som til slutt ville avslutte forholdet? Slik tenker jeg.
manducabulla Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Jeg tror at man kan forandre mening med tiden. Det er ikke alltid med det samme man innser at det er akkurat det mennesket man vil være sammen med. "Han har sikkert konkludert go tatt en avgjørelse for lenge siden (ved og etter bruddet) at vi er for forskjellige i personlighet/verdier og at han ikke vil leve med det." - Samme konkluderte kjæresten min for 3 år siden, men han har vært kjæresten min i 3 år nå. Jeg syns ikke du nødvendigvis skal sitte og vente, men du kan alltids ha det i bakhodet om du vil "ta han tilbake" eller ikke dersom han ombestemmer seg. I mellomtiden - Lev livet og lykke til
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 - Samme konkluderte kjæresten min for 3 år siden, men han har vært kjæresten min i 3 år nå. Hvor lenge var det slutt mellom dere i den mellomperioden? Takk for fint råd!
Gjest happi| Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 Hei... Jeg holder på å finne tilbake til ex, 6 år etter at jeg gjorde det slutt med han. Nå er vi begge vokst og har det så utrolig mye bedre sammen!!!
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 Menn skal jakte og vi er byttet, sånn er det bare
Gjest TS Skrevet 3. juni 2007 #13 Skrevet 3. juni 2007 Menn skal jakte og vi er byttet, sånn er det bare Enig :-)
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Menn skal jakte og vi er byttet, sånn er det bare Nå har som oftest ikke byttedyr klør og tenner, dog....
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 Nå har som oftest ikke byttedyr klør og tenner, dog.... Jo da, det har de. Men jegeren er sterkest ;-)
neflossiel Skrevet 5. juni 2007 #16 Skrevet 5. juni 2007 (endret) Ja det skjer at en mann angrer... Det gjorde samboeren min etter at vi flyttet fra hverandre. Han holdt det for seg selv, og regnet med at vi kom til å bli sammen igjen... Men jeg møtte en annen gutt, fordi jeg var overbevist om at forholdet med samboer var over. To år siden vi gikk fra hverandre nå, og han har følelser for meg ennå. Men jeg har gått videre.... Endret 5. juni 2007 av neflossiel
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #18 Skrevet 7. juni 2007 Tråden er ryddet. Trampe -mod- Ahh, jeg har nok misforstått "diskusjon" med "snakke etter munnen" Siden inlegget mitt, som ikke inneholdt et gram av annet enn skepsis ble slettet? Eller "ryddet"
manducabulla Skrevet 10. juni 2007 #19 Skrevet 10. juni 2007 Hvor lenge var det slutt mellom dere i den mellomperioden? Takk for fint råd! Vel, vi hadde en on-off periode på ca 1 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå