Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det veldig nødvendig med en sånn kabuki-børste til mineralsminke? Blir det dårlig resultat av å bruke en billig-børste laget i plast(eller hva det nå er de er laget av)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må? Tja..må jo ikke.

Men bedre resultat? Definitivt. Jeg glemte kabuki-børsten en gang på ferie, og det ble ikke det samme med rouge-børste.

Kabuki-koster kommer i alle prisklasser. Finn en myk en :)

Skrevet

Jeg kjøpte mineral øyeskygge fra Isadora, og de solgte egne børster. Aner ikke om den er kabuki, men den fungerer iallefall veldig bra! :)

Skrevet
Jeg kjøpte mineral øyeskygge fra Isadora, og de solgte egne børster. Aner ikke om den er kabuki, men den fungerer iallefall veldig bra! :)

Kabuki. Tror muligens ikke du bruker en slik til øyeskygge :)

Kabuki brukes nok primært til foundation og rouge.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg bruker ikke kabuki, men en flattop, som er mindre og gir et mer transparent resultat. Til mineralfoundation er nok det viktigste at kosten er i naturhår, ikke egentlig om det er en kabuki eller ikke.

En kabuki er en tetthåret kost med kort skaft, og likner egentlig mye på en gammeldags barberkost.

Gjest Gjest_Wilma_*
Skrevet

Jeg bruker også Flattop.

Veksler mellom det å kabuki.

Liker vel egentlig begge deler, men som det blir sagt over her, er det viktigste at børsten er tett, helst av naturhår og myk.

Dette sånn at den tar opp i seg mye mineraler og ikke skraper opp ansiktet ditt.

Skrevet

Jeg bruker naturhårsbørste fra Make Up Store, den fungerer veldig fint :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville nok ha brukt kabuki børsten som hører til mineral foundation'et. Nettopp fordi den er lagd for å ta opp mest mulig foundation pudder i børsten (tilpasset pudderet), og for å gi best resultat.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg bruker den største børsten fra Body Shop og syns det fungerer utmerket.

Gjest StockDama
Skrevet

i begynnelsen brukte jeg en liten nille rouge børste...ikke helt ideelt, men det gikk greit når man tok seg god tid..resultatet ble bedre med kabukien, og tok relativt kortere tid å legge...pluss den er så myyyyk og kosegod å bruke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...