Smørblomsten Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Ja, det er altså spm: Påfører man øyekrem før dagkrem, eller oppå? Dette BURDE jeg såklart vite, men gjør jeg? Er vel samme regel med nattkrem også regner jeg med....
Gjest Blondie65 Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Du skal ALDRI bruke noe annet enn produkter beregnet for øye på øynene. Verken på øvre eller nedre øyelokk. Dagkrem og nattkrem brukes i resten av ansiktet og øyekrem på øynene. Nattkrem/dagkrem er for feite for den tynne huden rundt øynene og bruker du det her kan det medføre at du får posete øyenlokk.
Smørblomsten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Hmmm, sier du det!? Jeg har nok ikke vært så nøye med selve påføringen av dagkrem/nattkrem, dvs jeg har påført dette i hele ansiktet, inkl under øynene, og så denne øyenkremen/stop signs-kremen oppå... Så da bør jeg altså unngå HELT å påføre dagkrem der øyenkremen skal være....
Gjest Blondie65 Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Ja. Det er liksom det som er vitsen med øyekrem.
Smørblomsten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Hehe, ja du har så rett, når jeg tenker meg om og leser dine svar Ikke alltid så greit å orientere seg i denne jungelen av produkter en kvinne bare "må" ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå