Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Er det noen her som kan annbefale en shampo som er for å rense håret for stylingprodukter før man farger håret?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Redkens Hair Cleansing Cream er super; effektiv, fjerner alle rester, og lukter nydelig sitrus. :)

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Flere forslag?

Skrevet

Synes den grønne til Herbal Essences er helt grei. Purifying heter den.

:)

Gjest Deception
Skrevet
Synes den grønne til Herbal Essences er helt grei. Purifying heter den.

:)

Finner du den fortsatt? Jeg har lett overalt, men den er sporløst forsvunnet, selv fra Eurospar hvor jeg kjøpte den før. Typisk. :forvirret:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Redkens Hair Cleansing Cream er super; effektiv, fjerner alle rester, og lukter nydelig sitrus. :)

Jeg liker også denne :)

Skrevet

Jeg liker også denne :)

Henger meg på; syns også dette er en veldig god renseshampo.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en fra Schwarzkopf - Bonacure. Synes den og fungerer bra. Mener at jeg har hørt/lest at en bør kjøpe rensesjampo hos frisør, dvs frisørmerke fordi den fungerer best.

Skrevet

Jeg har en fra Romella Hair Care (Scandinavian Formula), og jeg syns den er veldig god. Det merket er å få kjøpt hos en del frisør salonger og parfymerier. Jeg kjøpte min på Vita. Koster rundt 80,-

Den grønne til Herbal Essences tror jeg ikke finnes lenger...jeg har tittet etter den stort sett i alle butikker jeg har vært hvor slikt selges, men nei den er sporløst borte. Den er nok ute av produksjon for den finnes heller ikke på nettsiden til til produsenten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...