Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Når en mann er aldri så ivrig under sex, men får seg ikke til å komme..men fortsetter videre og videre og er sprengkåt. Men det er bare vanskelig å komme i mål. Er det mest sannsynlig at det fordi han nettopp er meget forventningsfull og kåt? eller at det ikke er så godt..noe jeg egentlig ikke kan forstå, for viljen var der så til de grader.
Ce'Nedra Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Press/forventning kan gjøre at man ikke kommer, det samme hvis man er for kåt eller full. Og selvfølgelig hvis det ikke er spesielt godt. Det kan sikkert være mange grunner til at han kom, kommer helt an på situasjonen. Menn kommer gjerne lettere enn kvinner, så jeg vil tro det rett og slett var fordi han var for kåt eller ville for mye.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Han har sikkert onanert mye, da blir man vant til mye hardere "tak", en mannehånd er som regel mye trangere, enn.. you know. Han får nok "avstå" litt, så han får trent opp følsomheten sin.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Tror ikke det var "trangheten" det var noe i veien med i hvertfall, sånt kan jo jeg og kjenne Og sånn sett var jeg i hvertfall ikke for vid for ham.. Men jeg har rett og slett ikke opplevd dette før jeg, og hååper jo at det ikke var fordi det ikke var godt.. Da hadde det vel ikke vært en så enorm innsatsvilje og over så lang tid?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Tror ikke det var "trangheten" det var noe i veien med i hvertfall, sånt kan jo jeg og kjenne Og sånn sett var jeg i hvertfall ikke for vid for ham.. Men jeg har rett og slett ikke opplevd dette før jeg, og hååper jo at det ikke var fordi det ikke var godt.. Da hadde det vel ikke vært en så enorm innsatsvilje og over så lang tid? Enten hadde han runket samme dag, eller så hadde han drukket. Eller så var han nervøs, men det er lite trolig. Gi ham en sjanse til !
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Mannen min bruker alltid lang tid. Strever og strever. Ikke alltid han kommer heller. Han sier da at "den sitter langt inne" . Den = det å komme. Han har det godt uansett. Jeg har vent meg til det. Bruk muligheten til å få mange orgasmer, og ikke ta det på din kappe om han ikke kommer /strever med å komme. Noen menn bruker lengere tid enn andre.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Mannen min bruker alltid lang tid. Strever og strever. Ikke alltid han kommer heller. Han sier da at "den sitter langt inne" . Den = det å komme. Han har det godt uansett. Jeg har vent meg til det. Bruk muligheten til å få mange orgasmer, og ikke ta det på din kappe om han ikke kommer /strever med å komme. Noen menn bruker lengere tid enn andre. Jeg har det også sånn, må streve litt for å få det til, og kona blir iblant utålmodig. Det er en befrielse å sprute inne i henne, men noen ganger sitter den for langt inne, og jeg må gi meg. Hun kan få orgasme i løpet av 1 minutt, jeg er misunnelig på akkurat det...
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Kanskje han er for mye oppe i hodet sitt og for lite til stede i kroppen. Kanskje han stresser litt for mye og at litt frenetisk jokking ikke er så bra for å komme
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Når en mann er aldri så ivrig under sex, men får seg ikke til å komme..men fortsetter videre og videre og er sprengkåt. Men det er bare vanskelig å komme i mål. Er det mest sannsynlig at det fordi han nettopp er meget forventningsfull og kåt? eller at det ikke er så godt..noe jeg egentlig ikke kan forstå, for viljen var der så til de grader. Steroider eller Cipralex.
Gjest Nedfall Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Steroider eller Cipralex. Det ene middelet er ett muskeloppbyggende stoff, det andre ett antidepressiva.. ? ..forsto det nå, beklager. Endret 4. juni 2007 av Nedfall
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Takk for svar dere! Han var ikke full..og som jeg har sagt, han hadde meeeget lyst så langt jeg kan se.. Så jeg endte liksom med at den enten måtte være fordi han var nervøs (vår første gang) eller at det ikke var så godt... Men da kan jeg ikke forstå den enorme iveren helt til det var over Hm..
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Mange menn sliter med å komme og jeg kjenner to av dem! Det er IKKE slik at en mann bare kan komme på ett skudd. Det skrives jo side opp og side ned på nettet om menn som kommer for fort! Men det er kjempemange som sliter med motsatt problem, så du er ikke alene om det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå