Gjest Spring Hermit Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Jeg fant en skikkelig fin hvit skjorte på Vero Moda i dag som jeg gjerne skulle kjøpt. Har prøvd meg på hvite skjorter før, men de er jo så himla gjennomsiktige! Vet man kan bruke hudfargede bher under, men man ser jo alt likevel. Hvordan gjør dere det?? Er det bare jeg som bare finner uvanlig tynne skjorter?
Gjest Tippsi Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har en skjorte som er litt gjennomsiktig, og under den bruker jeg en hvit, glatt singlet med spaghettistropper. Det ser veldig naturlig ut, selv om bhen synes gjennom når jeg bare har på det
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Hadde denne funket? Ja, slike bruker jeg alltid under skjorter og andre plagg
Gjest Bodillen Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Synes det er finest med hudfarget under, jeg, da.
Gjest Tanita Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har skapet fullt av slike hvite singleter til å bruke under tynne/gjenomsiktikge skjorter topper og tunikaer. Bruker aldri hudfarget undertøy, det synes jo likevel.
kitekatt Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Tror jeg kjøpte samme skjorta Kosta bare 50 kr pr. skjorte på Vero Moda denne uka, så jeg hamstret. De er gode men litt tynne i stoffet (likte det jeg til sommeren). jeg bruker en cremefarget b under bare jeg...
Gjest Spring Hermit Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Det er samme skjorte ja. Med 3/4 ermer. Kjøpte den i dag sammen med et par hvite singletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå