Gjest Alou Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Ja, hva er in i år av tilbehør? Til håret/smykker/på klærne? Jeg skal i bryllup og vet ikke helt hva jeg skal ha til kjolen. Den er brun/gull og jeg har en gull bolero over. Blir glad for tips.
Salial Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Ja, hva er in i år av tilbehør? Til håret/smykker/på klærne? Jeg skal i bryllup og vet ikke helt hva jeg skal ha til kjolen. Den er brun/gull og jeg har en gull bolero over. Blir glad for tips. Store armbånd i tre blir sikkert bra til?
Gjest Alou Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Takker for tips. Hårbånd kler jeg veldig godt, kanskje jeg skulle kjøpt det, eller funnet et gammelt et i skapet? Store armbånd i tre kan jeg også forestille meg er kult. Får titte litt mer i flere butikker. Har dere noe flere tips enn H&M og Glitter?
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Takker for tips. Hårbånd kler jeg veldig godt, kanskje jeg skulle kjøpt det, eller funnet et gammelt et i skapet? Store armbånd i tre kan jeg også forestille meg er kult. Får titte litt mer i flere butikker. Har dere noe flere tips enn H&M og Glitter? Armbånd i tre er virkelig ikke inn i år, det hørte til bohemstrenden i fjor. Hvis du vil være trendy så velg accessoris i knallfarger. Sølv eller gull er også alltid pent.
~white lady~ Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Armbånd i tre er virkelig ikke inn i år, det hørte til bohemstrenden i fjor. Hvis du vil være trendy så velg accessoris i knallfarger. Sølv eller gull er også alltid pent. Derimot så skal visst armbånd i plast være in i år.
murray Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Smykker formet som frukt er veldig in akkurat nå De har masse søte på oasis, for eksempel.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Her står det en liten oversikt over hva som er trendy i sommer: http://www.aftonbladet.se/vss/mode/story/0...1061153,00.html
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Hei! Har lest i div blader og internettsider at følgende accessoarer vissnok skal være in i sommer: -Jesussandaler -lange kjoler med mønster -sko med sterke farger (gul, blå osv) -dongerijakker (!) -neonrosa neglelakk (det har jeg faktisk skaffet meg!) -badedrakt istedet for bikini -70-tallsjeans (dvs med sleng) -jeans i sterke farger som rosa, grønn, gul -smårutet mønster -store ringer -ganske store solbriller, gjerne med sterke farger på innfatningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå