Gå til innhold

hvor mange bodyer i hver størrelse trenger man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her strømmer det inn med presanger, og det er kjempekoselig det. Men nå sitter jeg her med 10 bodyer i størrelse 74 og 8 bodeyer i størrelse 68.

Hvor mange bodyer trenger jeg egentlig i hver størrelse?

Vesleblå gulper mye, så det blir jo litt skift men hun vokser jo også så fort at jeg rekker jo nesten ikke å bruke alt.

Nå er hun jo bare noen uker ennå da, og vi drukner i klær synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

minimum 10-15 - helt til de vokser ut av de største (92/98) - kanskje enda fler i de minste str

Gjest Gjest
Skrevet

Str. 68 og 74 var de størrelsene vi brukte lengst på våre barn, så selv om barnet vokser fort nå er det greit å ha mange i disse størrelsene.

Skrevet (endret)
minimum 10-15 - helt til de vokser ut av de største (92/98) - kanskje enda fler i de minste str

Her i huset hadde det blitt alt for mye. Vi har nok 5-10 og synes vi har i overflod (bruker nå str 56/62). Rekker knapt å bruke alt. Gulper ikke så mye, og bruker som regel en om dagen. Men så bruker vi også en del sparkedresser (og da bruker vi jo ikke body).

Jeg ville mao byttet noen av de du har fått.

Endret av Donpedro
Skrevet

Jag vet inte hur många bodys vi har haft till Lillasyster men i storleken 62 hade vi alldeles för många. Ärvda och sådana vi fått.

I 68 är det precis så det går runt och 74 har vi precis packat fram ur förrådet.

Vi har en liten tjej som gulpar och spyr "mycket". Inte så mycket åt gången, men hon är så väldigt glad i MM och äter nog för mycket av det för det "rinner över" när hon rör sig på dagen. Gröt och puréer stannar kvar och det gör också MM på natten. Men på morgon och kväll spyr hon. Vissa dagar går det 3-4 stycken, andra dagar klara hon samma body hela dagen.

Det beror väl också på om ni har tvättmaskin i huset/lägenheten. kan du tvätta en maskin när du behöver har du inte behov av lika många bodys - det är bara att tvätta upp en omgång.

Skrevet

Lillegull holder på å vokse ut av str 92-bodyene sine. Har vel en 10-15 stk - og det hender seg at det er tomt. Bruker hver body max en dag - kastes på vask om kvelden selv om det ikke er synlige flekker, men føler at bodyer som jo er for undertøy å regne bør skiftes så ofte. Er lat å vaske klær - går en god uke mellom hvert skippertak - og da trenger vi så mange bodyer for at det skal holde til man har fått vaska og tørka de som er i bruk.

Man hvis du er ivrig å vaske klær - ja da trenger man vel strengt tatt ikke mer enn et par-tre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...