Gå til innhold

Brudebukett!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg elsker blått, og valgte derfor en litt utradisjonell bukett med knall blå blomster. Synes den er helt nydelig! Her og her er bilder :)

Nydelig hår, håper jeg rekker å vokse ut mine lyse lokker også. Kult med blåe blomster.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg elsker blått, og valgte derfor en litt utradisjonell bukett med knall blå blomster. Synes den er helt nydelig! Her og her er bilder :)

Kjempefint med blått.

Passet veldig bra hos meg siden bryllupet gikk i orange og limegrønt :love:

Ble sikkert veldig bra :) Synes det er veldig fint når ting står litt i stil.

Nyyydelig

Tusen takk :klemmer:

Skrevet (endret)

Netten - ja jeg så den på nett ett sted (men det er flere år siden altså.)

+ at ei venninde av mannen giftet seg for...hmm...det må være 3-4 år siden. Hennes så "helt lik" ut som din bare at det var brukt hortensia...men den var lik ellers...liten ganske rund bukett og vittesmå som hang nedover :)

Men jeg syns den er råfin! Husker jeg så hennes og tenkte at det var utrolig kuult med blått! Ekte blått!

Endret av *Emma*
Skrevet
Netten - ja jeg så den på nett ett sted (men det er flere år siden altså.)

+ at ei venninde av mannen giftet seg for...hmm...det må være 3-4 år siden. Hennes så "helt lik" ut som din bare at det var brukt hortensia...men den var lik ellers...liten ganske rund bukett og vittesmå som hang nedover

Men jeg syns den er råfin! Husker jeg så hennes og tenkte at det var utrolig kuult med blått! Ekte blått!

Så morsomt! Jeg så den nemlig på nett jeg også! Den nederste buketten på denne siden. Hadde Hortensia jeg også forresten. Og Ridderspore :)

Skrevet
Nydelig hår, håper jeg rekker å vokse ut mine lyse lokker også. Kult med blåe blomster.

Kjempefint med blått.

Takk takk! :)

Skrevet
Så morsomt! Jeg så den nemlig på nett jeg også! Den nederste buketten på denne siden. Hadde Hortensia jeg også forresten. Og Ridderspore :)

Å, var lettere å se den ordentlig på det bildet. Kjempefin var den.

Skrevet
Jeg skal bare ha markblomser jeg.. Litt sær kanskje :ler:

Vi har "prøveplukket" en bukett som samboeren min skal plukke før han reiser i kirka på bryllupsdagen. Syns marblomster er pent og at det passer til kjolen min som er rød og hvit og av "keltisk" type :)

Hvilke markblomster brukte du?

Skrevet

Er selve buketten din Hortensia?? Har aldri sett hortensia så blå før. Vet du om de er mulig å få hortensia i september? Buketten din er helt nydelig.

Skrevet (endret)
Er selve buketten din Hortensia?? Har aldri sett hortensia så blå før. Vet du om de er mulig å få hortensia i september? Buketten din er helt nydelig.

Det er hovedsakelig Ridderspore, men Hortensia innimellom :) De knall blå er Ridderspore.

Du kan jo ringe eller sende en mail til en blomsterbutikk og høre om du får tak i Hortensia på den tiden? :)

Endret av Netten
Skrevet
Jeg skal bare ha markblomser jeg.. Litt sær kanskje :ler:

Vi har "prøveplukket" en bukett som samboeren min skal plukke før han reiser i kirka på bryllupsdagen. Syns marblomster er pent og at det passer til kjolen min som er rød og hvit og av "keltisk" type :)

Har du bilde? Tenker på markblomster jeg...

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_Benny_*
Skrevet
Å, den kjolen skulle jeg likt å se! Elsker ting som er keltiske! Har du bilde? Synes det virker kjemperomantisk med markblomster. Skulle gjerne hatt det selv, men er vel ikke så mye markblomster sent i september.
Gjest Gjest
Skrevet
Hvilke markblomster brukte du?

Jeg kunne tenkt meg å sette sammen bukett selv av roser, men hvordan får men dem til å holde seg fine hele dagen uten vann? Hva gjorde du med markblomstene?

Skrevet
Den var lekker!!!

Jeg har bestilt en lignende og den koster 1500.. spurte en annen plass og der skulle de ha 3000.... så det lønner seg å spørre flere steder!

Skrevet

Utrolig fin... nå begynte jeg nesten å revurdere min bukett.... skal egentlig ha hvite roser og lukkede peoner.... men mulig jeg vil ha litt blått i den nå.... fargene i bryllupet går i hvitt og sølv, og skal ha hortensia på bordene ettersom stolene og gardinene i lokalet er bondeblå.... hmmm.... tenketenke..

Skrevet (endret)

Hei, jeg ble helt forelsket i buketten din jeg.....og vi har veldig lik kjole, kroppsbygning og mannen i samme dress nesten.. =) syns hele settingen din var heeelt nydelig.. ! kunne du gitt meg navnene på blomstene du har brukt i buketten? Eller er det kun Hortensia og Ridderspore.. jeg er helt lost når det gjelder blomster.. så dette er kanskje et dumt spørsmål.. men jeg hadde blitt kjempeglad om du kunne listet opp blomster navnene for meg... =)

(Mannen har også favorittfotballlag som har blå drakter, så det er jo bare en bonus for hans del. hehe.. )

Oppdatering: Søkte litt på trådene dine og fant "oppskriften" på buketten din =)

Endret av thumbalina
Skrevet
post-17255-1216287373_thumb.jpgJeg betalte 3200kr totalt for bukett, cosager , liljer og roser til kirken, bordpynt (orkideer). Synes dette var en veldig bra pris:) Fikk litt avslag siden moren min jobber i nabo butikken:)
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...