Gjest Corto Maltese Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Er det ikke litt galskap og kalle skuespillere for helter ? Endret 1. juni 2007 av Corto Maltese
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 I hvert fall superhelter. Det er knekkebrødsprøtt.
Gjest Elastica Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Jo, de eneste superheltene er meg selv og Herr utrolig.
happyhappy Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 i hvem sammenheng mener du?? for det må jo være en grunn til at noen kaller de for helter??? hehe
knudz3n Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 spørs hva de gjør da slik at folk kaller de helter....
Gjest Rasputin Guevara Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 de lager filmer. Det er alt de gjør
Gjest Chrizzy Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 Ja, uff, men verden er nu ganske så tullete på mange måter, dette er bare et av mange eksempel. Vi er nok langt enklere enn vi helst vil tro.
Gjest Chrizzy Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Ja, uff, men verden er nu ganske så tullete på mange måter, dette er bare et av mange eksempel. Vi er nok langt enklere enn vi helst vil tro. Eller? I dyreverden er det jo slik at "hanen" med mest pels får seg mest osv. Det som gjør at noen mener at dette er galskap er kanskje et av de beste eksemplene på at vi er litt forskjellig fra dyrene, men samtidig sååå like.
Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Er det ikke litt galskap og kalle skuespillere for helter ? Soleklart. Derfor lurer jeg hvorfor du spør....
Gjest Rasputin Guevara Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 Soleklart. Derfor lurer jeg hvorfor du spør.... jeg hadde lyst
Gjest vimselot Skrevet 3. juni 2007 #14 Skrevet 3. juni 2007 (endret) Ok, sett på dvd med filmen (trur den heter young boys eller young guns), og se hvem de blir kåte på... Eer en western om Billy the kid... Kanskje det blir deg som får sex? Dvs om du bare viser den til en dame av gangen... (sniker meg ut herfra nå...) Endret 3. juni 2007 av vimselot
jente_jenta Skrevet 3. juni 2007 #15 Skrevet 3. juni 2007 Er det ikke litt galskap og kalle skuespillere for helter ? Jo, med mindre de har gjort et veldig viktig arbeid ved siden av skuespillerjobben. Men jeg ville allikevel ikke gått så langt som å kalle Angelina Jolie en helt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå