Gjest vimselot Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har blitt forelsket i en av mine aller beste venner. Vi har god kommunikasjon, men jeg anlegger en flørtete tone og er så eplekjekk at han tror jeg ER slik... og at når jeg sier at jeg har nerver, sier jeg det alltid på en måte som tilsier at jeg ikke har noe å slite med (forelsket, dønn, skal prøve å lage meg bedre, vet ikke...) I går kontakta han meg igjen, ringte og jeg er redd. Kan sex ødelegge vennskap som har vart lenge når jeg er 39 og han er 37? Dvs om vi møtes i sommer og har sex? Får helt prest-angst. Føler et drag mot han som er helt uten like (forelsket). Samtidig er jeg ikke sjalu selv om han har fortalt om sine ekspasader med damer. Men vet ikke om han er en player, han har i alle fall draget på damer. Jeg kjenner bare han som en god venn, som alltid har tid til å lytte og all respekt til han. Skal jeg la være å møte han, om to uker når han kommer til byen? Ja? Men jeg lever bare en gang...og litt sex vil ikke skade, hvis vi klarer å være så åpne som vi alltid har vært overfor hverandre. Det er et dilemma. Er det noen som har erfaring med dette?
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Dette blir vel veldig personavhengig hva man kan tåle å leve med men kommer med mitt synspunkt. Jeg ville ha spurt meg selv om jeg er forelsket og om jeg kunne tenke meg denne mannen som noe å satse på i et forhold. Hvis svaret er ja ville jeg ha forsøkt å flørte og prøve meg litt på ham, for på den måten å sondere responsen tilbake. Hvis responsen går i retnign av "ikke flørt for mye med meg, husk vi er bare venner" vilel jeg ha tatt det som et klart hint på at vi fortsatt bør være kun venner. Let etter tegn i blikket hans og se etter om han ser på deg som noe mer enn bare en venn? Er han kjærestemateriale? Hvis du har råd til å miste ham som venn gjør det vel ikke så mye at dere har sex. Men det har du kanskje ikke råd til?
Gjest vimselot Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Dette blir vel veldig personavhengig hva man kan tåle å leve med men kommer med mitt synspunkt. Det vet jeg ikke før jeg har prøvd... Jeg ville ha spurt meg selv om jeg er forelsket og om jeg kunne tenke meg denne mannen som noe å satse på i et forhold. Hvis svaret er ja ville jeg ha forsøkt å flørte og prøve meg litt på ham, for på den måten å sondere responsen tilbake. Hvis responsen går i retnign av "ikke flørt for mye med meg, husk vi er bare venner" vilel jeg ha tatt det som et klart hint på at vi fortsatt bør være kun venner. Hm, det er jeg som er skeptiken og ikke han nå... Let etter tegn i blikket hans og se etter om han ser på deg som noe mer enn bare en venn? Ja? Har gjort det, alt stemmer... Er han kjærestemateriale? ikke sikker, han ruser seg for mye, men til sex kan vel det gå... Hvis du har råd til å miste ham som venn gjør det vel ikke så mye at dere har sex. Men det har du kanskje ikke råd til? Ja, det var det som var mitt spørsmål...
Ce'Nedra Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Kan bare snakke ut fra egne erfaringer. Jeg har hatt sex med noen få venner, og vi har en like god tone i dag. Om vennskapet deres er sterkt, tåler det en liten flørt..
Gjest vimselot Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Ok, just go for that. Hvis han vil, vel og merke. Men jeg må slanke meg fire kg og (nei det må jeg ikke) Takk, da kan jeg satse på at vennskapet er større enn sex.... Vil kanskje ha noen som har motsatt erfaring, men vår kommunikasjon er så bra at (vi har allttid vært ærlige), det er den greia jeg er redd for å miste, hvis vi kn*ller. Jeg kjenner han som en venn, og der er en grense, som en jeg oppriktig er forelsket i, og sex osv. Det er som å bevege seg inn i et nytt landskap, jeg kan tape, jeg kan såre, han kan såre meg, men (vi lurer litt på det samme nå begge to) Noen med erfaring? Ja, vet jg kanskje går for det, en forelskelse er ikke en lek, men komplisert.? Går det over, og hva kan jeg gjøre for å la det gå over uten sex... Jeg er så forelsket, at jeg ikke har hatt sex på over snart ett år, og det er ikke meg (har kondomer)... Shame on me, men jeg har ikke hatt lyst på andre og ...nå hadde jeg glemt den mannen. men han ringte meg i går. Vil helst velge en singel nykter eks, men jeg er ikke typen... Endret 1. juni 2007 av vimselot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå