jomfru72 Skrevet 10. mars 2003 #1 Skrevet 10. mars 2003 I dag kom det. Blør som bare det. :cry: Har hatt småblødninger siden onsadg så jeg var forberedt på det, men er veldig deprimert. Dette er tredje gangen nå. Blir så oppgitt. Vi må vel begynne med prøvetaking og forskjellig for å finne ut om noe er galt. Ser virkelig svart på ting akkurat nå,selv om jeg ikke har gitt opp håpet helt.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #2 Skrevet 10. mars 2003 Uff jeg vet ikke hva jeg skal si jeg Håper at dere finner ut av årsaken og at dere snart får de etterlengtede to blå og en baby. Trøsteklem fra meg
Labella Skrevet 10. mars 2003 #4 Skrevet 10. mars 2003 Så trist :cry: Håper legen kan hjelpe dere slik at dere lykkes neste gang. *trøsteklem*
Gjest Hilde K S Skrevet 10. mars 2003 #5 Skrevet 10. mars 2003 Ja dette var fryktelig leit. Tenker på deg !
Mistyen Skrevet 10. mars 2003 #7 Skrevet 10. mars 2003 Vil bare gi deg en klem............. Dette var leit å høre
anka Skrevet 10. mars 2003 #8 Skrevet 10. mars 2003 Nei uff, nå ble jeg ordentlig lei meg! Det var urettferdig! Klem til deg! Håper det ordner seg snart for dere!
Gjest Maria, ikke innlogget Skrevet 10. mars 2003 #11 Skrevet 10. mars 2003 Føler med deg...... Maria
fruenge Skrevet 10. mars 2003 #12 Skrevet 10. mars 2003 Trøstende og oppmuntrende klemmer og tanker fra meg.
Eowyn Skrevet 10. mars 2003 #13 Skrevet 10. mars 2003 Det var leit å håpe...Håper ikke dette får deg til å gi opp håpet...Uansett hvor mørkt det ser ut nå, og er så uendelig trist, så må dere bare stå på og prøve...Håper virkelig det går superdupert neste gang!! Skal krysse alle fingre og tær.... Stor trøsteklem, føler med deg....
ny dag Skrevet 11. mars 2003 #14 Skrevet 11. mars 2003 Føler med deg jeg også. Sender gode tanker og vibrasjoner.
jomfru72 Skrevet 11. mars 2003 Forfatter #15 Skrevet 11. mars 2003 Tusen takk for oppmuntrende svar. Har bestilt time hos lege nå så vi får vite hvor vi skal begynne. Vet veldig lite om dette så det er greit å få litt informasjon. Har til og med fått time hos healer på mandag. Vet ikke om det virker men jeg er åpen for alt. Har hørt at han har hjulpet flere i samme situasjon som oss, så det skader vel ikke å prøve. Eller hva tror dere jenter?
lillen Skrevet 11. mars 2003 #16 Skrevet 11. mars 2003 Bra du tenker positivt; kan hende det hjelper mye i seg selv! :D Synes du skal prøve akkurat hva du føler for innen alternativt. Det er mye av det som jeg er helt sikker på at kan hjelpe! Men jeg har større tro på f x akupunktur enn healing, men som sagt; har tro på begge de +andre ting (hoeopat, biopat o.l.) Alt ordner seg, vettu! :D :D
*Lillian* Skrevet 11. mars 2003 #17 Skrevet 11. mars 2003 :cry: Føler utrolig mye med deg nå........ Det kan se svart ut, men ikke gi opp håpet enda!! En ting som kanskje kan oppmuntre deg, er at en kollega av meg er gravid nå (og alt går strålende bra), og det skjedde etter hun hadde SA fire ganger!!!!! Så alt kan skje!! Ikke gi opp håpet, en dag blir det nok din tur også skal du se!! Ikke alle er så heldige å kunne få barn på den gode gamle måten, men det finnes muligheter for de aller fleste likevel!! :blunke: Tenker på deg! Koz, Lillian
Eowyn Skrevet 12. mars 2003 #18 Skrevet 12. mars 2003 Bare å prøve, kanskje det funker?!!? Lykke til da! Klem
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #19 Skrevet 12. mars 2003 Dette var trist ja, føler virkelig med deg. Jeg bare tengte en ting jeg. Har du barn fra før? Hvilken blodtype har du? Hvis du har rhesus minus og ikke fikk injeksjon, etter forrige fødsel, kan det være det som gjør at du mister.
jomfru72 Skrevet 13. mars 2003 Forfatter #20 Skrevet 13. mars 2003 Hei Merete Jeg har ikke barn fra før og jeg har blodtype a pluss så det er nok ikke det som feiler. Får vel ta tiden til hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå