Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Denne skulle jo komme idag, men har ikke sett den noen steder. Noen som har fått taki den? Er den bra? Er så spent på den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så den i dag på Cubus. Men ikke testet den selv da..

Gjest Borghild
Skrevet

Hvilken Cubus da? Vil ha, vil ha, vil ha!!!!

Skrevet

åh!! Noen som har sett den i trondheim!???? måå ha!

Skrevet

De hadde på Cubus på Oslo City i dag. :)

Gjest Gjest
Skrevet
De hadde på Cubus på Oslo City i dag. :)

Takk for svar! Da må jeg løpe innom der i morgen. Håper det er noe igjen ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Så den på Cubus på Stortorvet også :-D

Skrevet

Hæ?? Har den kommet nå? Jeg trodde ikke den skulle komme før i juni jeg! Og jeg som nettopp har kjøpt med Lancome foundation :(

Men dekker den kviser og utslett? Hele ansiktet mitt ser ut som en kjøttkake etter at jeg ikke tålte noen renseprodukter!

Gjest StockDama
Skrevet

henger meg på her, er det no dugelig?

Skrevet
Hæ?? Har den kommet nå? Jeg trodde ikke den skulle komme før i juni jeg! Og jeg som nettopp har kjøpt med Lancome foundation :(

Er det ikke 2 juni i dag da.. ? :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

den skal ha god dekkevne uten at man ser for sminket ut. Du bestemmer selv hvor mye du vil den skal dekke.

Den skal også være spesielt bra for problemhud siden den inneholder naturlig sinkoksid (dette har rensende effekt på huden).

Skrevet

Jeg mente JULI:P Det sto i alle fall at den ikke skulle komme før det. Men så kult! Er det bra fargevalg? Å så spennende! tror jeg må til byen etterpå!

Skrevet

Så det på parfymeriavdelingen på den Cubus som ligger på Karl Johan i Oslo. Mulig det er den som heter Stortorvet? Inngangen ligger i en av sidegatene, samme gate som Neste Stopp, Designforum og Noa Noa. (eller gå inn fra Karl Johan eller Grensen, og gå inn gjennom midten av butikken.)

Var vel 8-9 stk øyeskygger i div. duse farger, i tillegg til foundation. Glemte å se etter priser og farger, dessverre. Men det var et ganske stort utvalg, så det er sikkert mulig å teste ut litt etterhvert.

Skrevet

Jeg har brukt øyenskyggen lenge nå (kjøpte i Sverige). Den sitter veldig godt på.

Gjest Deception
Skrevet
Er det dyrt?

I sammenlikning med salongmerker som ID og gloMinerals koster IsaDoras mineralsminke nesten ingenting; ca 150 kroner mot ID og glos 400-450 for samme mengde foundation.

Skrevet

Noen som har sett mineralfoundationen i Tønsberg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...