Gå til innhold

Sex-frustrert

Gjest Desperate Husband

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns du syter jeg TS.

Dere har sex 1 til flere ganger i uka, har barn i variert alder, OG i tillegg tar kona vare på dine lyster med en runk. Syns du har lite å klage på. Som regel klager man når det går mange uker i mellom og da at det kun er en kjapp en. Du klager over det og vil ha kosen. JA jeg skjønner det, men nå er dere i en mellomfase når det gjelder barn, så la det bero og ta til takke med det som faktisk er nå for tiden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Devin_*
Skrevet
Syns du syter jeg TS.

Dere har sex 1 til flere ganger i uka, har barn i variert alder, OG i tillegg tar kona vare på dine lyster med en runk. Syns du har lite å klage på. Som regel klager man når det går mange uker i mellom og da at det kun er en kjapp en. Du klager over det og vil ha kosen. JA jeg skjønner det, men nå er dere i en mellomfase når det gjelder barn, så la det bero og ta til takke med det som faktisk er nå for tiden.

Selvfølgelig skal han ikke ta til takke med det!! Han har jo tydeligvis et problem med dette. Utallige tråder her om damer som føler at de ikke blir tilfredstilt og da er det råd og veiledning opp i mente. Arrogant holdning du fremviser her ved å si at han syter. Her presenterer han et reelt problem han føler så da kan du i det minste gi konstruktiv tilbakemelding og ikke avfeie hans følelser.

TS, jeg ville satt meg ned kona og fortalt hvordan du føler og hvor viktig dette er for deg. Forhåpentligvis er konen din storsinnet nok til å kunne møte deg på halvveien, så det blir en løsning for dere begge. Sexlivet trenger ikke å forandre seg så mye kun pga barn hvis dere legger inn litt mer tanke og innsats.

-D

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Initiativ ja, ettermiddags-kjappiser tar hun initiativet 3 av 4 ganger. På kvelden er det jeg som tilnærmer meg 3 av 4 ganger (den 4. er gjerne henne en av 4 fredagskvelder). Jeg tror ikke hun er helt fornøyd hun heller. Klart man blir sliten av alle hverdagsforpliktelsene men jeg mener at dersom man har tid til å se på TV i en time så har man også tid til sex en halv time (dersom man virkelig ønsker). Vi trener begge to (ref. fritidsaktiviteter i det første innlegget). Jeg er ganske trygg på at hun også kunne tenke seg en noe hyppigere frekvens enn hva tilfelle er i dag. Om hun er fornøyd med slik det er i dag og at jeg dermed skal vurdere om jeg kan leve med dette er ikke kjøper jeg ikke sånn umiddelbart. Det blir litt for passivt. Samliv er også samspill og det betyr at begge må tilpasse seg, fire litt på krava og kanskje også svelge en liten kamel innimellom.

Ut fra det du skriver her må jeg være enig med dem som skriver at du er storforlangende.

Hvis det er tydelig at hun også er misfornøyd, er det vel ikke hennes "skyld" at dere ikke har sex. Tror du må innse at det er tidsklemma som har tatt dere, og at slik livet er nå med 2 tenåringer og 1 treåring vanskelig kan kombineres med sex 5 ganger i uken når det passer best for deg.

Gjest Glad dame
Skrevet
Selvfølgelig skal han ikke ta til takke med det!! Han har jo tydeligvis et problem med dette. Utallige tråder her om damer som føler at de ikke blir tilfredstilt og da er det råd og veiledning opp i mente. Arrogant holdning du fremviser her ved å si at han syter. Her presenterer han et reelt problem han føler så da kan du i det minste gi konstruktiv tilbakemelding og ikke avfeie hans følelser.

TS, jeg ville satt meg ned kona og fortalt hvordan du føler og hvor viktig dette er for deg. Forhåpentligvis er konen din storsinnet nok til å kunne møte deg på halvveien, så det blir en løsning for dere begge. Sexlivet trenger ikke å forandre seg så mye kun pga barn hvis dere legger inn litt mer tanke og innsats.

-D

Veldig enig i dette.

Dette må dere tydeligvis sette dere ned og prate om. Det er viktig at hun får vite om hva du ønsker deg, og at hun kan gi respons tilbake på det. Og så synes jeg du skal foreslå for din kone at dere rett og slett gjør en avtale om når dere skal ha sex. Det høres kanskje ikke romantisk ut, men

kanskje ikke så dumt likevel når man tenker etter.

Sex er limet i et forhold så det må ikke bare gli ut av livet deres. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...