Gjest Gjest_litt lost_* Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Var innom smart club i går og så at de hadde sånne kjempestore shampoflasker fra KMS 750 (dl eller hva det nå er) til 300 kr. Er dette billig, eller blir man bare lurt til å tro det? HAr fått KSM shampo av søstra til ex, men siden det nå er slutt må jeg vel kjøpe det som alle andre, hihi. men lønner det seg eller hva? Har blitt lurt så mange ganger på sånne kvatumspakker at jeg må sjekke..
Spirito Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Var innom smart club i går og så at de hadde sånne kjempestore shampoflasker fra KMS 750 (dl eller hva det nå er) til 300 kr. Er dette billig, eller blir man bare lurt til å tro det? HAr fått KSM shampo av søstra til ex, men siden det nå er slutt må jeg vel kjøpe det som alle andre, hihi. men lønner det seg eller hva? Har blitt lurt så mange ganger på sånne kvatumspakker at jeg må sjekke.. Da er det enklest å sjekke litersprisen på flaskene.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 vet ikke hvordan prisen på kms er. men jeg kjøper megaflasker av redken på smart-club til 300 kr, til sammenligning så koster en liten flaske hos frisøren mellom 3-400 kr. billig på smart-club altså!
Arkana Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Jeg bruker L'Oreal Professionnel og den koster vel 99 kroner for 500 ml på SmartClub, mot over 200 hos frisør.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Ja det er penger å spare på å kjøpe store shampoflasker på smart club. Kjøpte nettopp en stor flaske kerastase, å etter mine utregninger så spart jeg iallefall over 200 på å kjøpe en stor flaske.
Gjest lolle Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Jeg kjøpte en Redken All soft Balsam der, og angret skikkelig etterpå.Virket som den hadde gått ut på dato eller noe,var helt rari konsistensen og luktet annerledes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå