Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ser at Nars nå har begynt å selges på HQhair.com. Noen som har erfaring med dette merket? Hvilke produkter er bra og hvilke bør man styre unna? Vet bare at deres Orgasm-rouge er veldig populær.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg elsker orgasm! :) Kjempe fin farge på.

Hvordan er det å handle fra Hqhair forresten? Mye frakt?

Skrevet

Jeg er også glad i Orgasm-blushen. De har generelt sett gode produkter, synes jeg, jeg har prøvd blusher, pudder og lipgloss. Jeg ble ikke akkurat lei meg da jeg fikk mail fra HQhair om at de hadde introduksjonstilbud på Nars, for å si det sånn. ;)

Handling fra HQhair er veldig greit. De fjerner britisk moms/VAT når du ber om levering til Norge (land utenfor EU), og leveringen er rask. Har aldri hatt noen problemer med dem, jeg, ihvertfall. :)

Skrevet

cool :)

hurra for Nars! Blushen Orgasm er kjempegod.. og solpudderet Laguna. Kremøyeskyggene har fin farge, og er lette å påføre men forsvinner raskt :S

Gjest samantha JOnes
Skrevet

NÅ SKAL D SHOPPES!!! :hallo:

Skrevet (endret)

yayy, da har jeg kjøpt nars orgasm, må jo prøve den så hypet opp som den er! :legrine:

Endret av SamanthaJones
Skrevet

Synd at de ikke har Laguna, da. :tristbla: Ellers hadde jeg kjøpt den òg! :popcorn:

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mye er det i porto til Norge? Klarte ikke å finne det.. Mye fine produkter som ikke selges på SN der jo, spennende :)

Gjest Gjest
Skrevet
Synd at de ikke har Laguna, da. :tristbla: Ellers hadde jeg kjøpt den òg! :popcorn:

Jo, de har Laguna bronzer. Men den ligger under kategorien pressed powder. :) Jeg skal også kjøpe den!

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor mye er det i porto til Norge? Klarte ikke å finne det.. Mye fine produkter som ikke selges på SN der jo, spennende :)

Jeg betalte 3,50 pund i porto da jeg bestilte et produkt før jul. Vet ikke hva prisen er nå, og om det er mer hvis man bestiller flere produkter, men regner med det. Pakken kom i løpet av ei uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...