gard Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Sjekk denne artikkelen: http://www.side2.no/mote/article1082326.ece . Jeg er ikke en dame men dette kan vel umulig være spesielt behagelig.
Gjest Neria Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Den der så ikke videre behagelig ut nei... :hår: Endret 1. juni 2007 av Neria
Wildy Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Au... og yukk.... Tror jeg kan leve med at trusekanten vises......
Gjest Advena Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 De var visst ikke så fornøyde de som hadde prøvd den heller : - Personlig ville jeg heller gått på stranden i fullt skiutstyr enn denne trusen, skriver hun og beskriver det hele som en smertefull opplevelse. - Forestill deg et ujevnt ståltråd-pannebånd og du er nesten der. Deretter forestill deg at du er nødt til å ha det på nedentil.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Ser ut som noe som passer i en eller annen BDSM katalog (hm, hvor får man kjøpt den der tro?)
Gjest Veronica Mars Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Tviler sterkt på at den greia der blir noen hit. Hvis det virkelig hadde vært så viktig å unngå at kanten vises hadde jeg heller gått uten truse.
Mediocre Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Forestill dere den "trusa" pluss bikinilinja fra helvete da
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Kjøp heller Sloggi sine Hot Hips/BodyTalk-truser! De vises ikke under selv det tynneste og mest tettsittende stoff.
Starkitten Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 haha, den ser jo helt latterlig ut! Jeg gikk selv over til string for mange år siden pga den stygge trusekanten og den er jo ikke så lett å se gjennom klærene, så jeg ser ikke helt behovet for denne såkalte trusen.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Å fy søren Tror jeg holder meg til den vanlige varianten jeg...
ehv61 Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Fy søren.Værste jeg har sett.Ligner en moderne utgave av kyskhetsbelte. Må være fryktelig å gå i noe sånt.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 "Alice Smelli i Daily Mails kvinneredaksjon testet c-stringen i løpet av en helg." Håper ikke de vandret rundt med den sammenhengende en hel helg. Hvordan vasker man den?
Gjest Veronica Mars Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 "Alice Smelli i Daily Mails kvinneredaksjon testet c-stringen i løpet av en helg." Håper ikke de vandret rundt med den sammenhengende en hel helg. Hvordan vasker man den? Det kan jo hende at hun hadde flere enn én da. Den må sikkert håndvaskes.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 1. juni 2007 #15 Skrevet 1. juni 2007 Jada, eller at de testen den ut i noen minutter før de rev den av seg pga ubehag.
minienthe Skrevet 1. juni 2007 #17 Skrevet 1. juni 2007 Tviler sterkt på at den greia der blir noen hit. Hvis det virkelig hadde vært så viktig å unngå at kanten vises hadde jeg heller gått uten truse. signerer... det der så heller merkelig ut. tenk dere at dere havner i seng med en lekker fyr, klærne faller og plutselig kommer denne her inn i synsfeltet ? hadde jeg vært gutt så hadde jeg ledd meg ihjel.
Gjest Kristin_ Skrevet 1. juni 2007 #18 Skrevet 1. juni 2007 Uff, nei og æsj. Bare tanken. Tynne microfibertruser uten kanter gir uansett ikke trusekant, ser ikke helt problemet Men for all del, morsomt å lage produkter man bare håper man kan lage et marked for
Annie Skrevet 1. juni 2007 #19 Skrevet 1. juni 2007 Går heller med synlig truse utenpå buksa enn å ha på meg noe sånt!
Mie Skrevet 1. juni 2007 #20 Skrevet 1. juni 2007 Går heller med synlig truse utenpå buksa enn å ha på meg noe sånt! Helt enig! :supermannsmiley:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå