Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Neria
Skrevet (endret)

Den der så ikke videre behagelig ut nei... :hår:

Endret av Neria
Skrevet

Au... og yukk....

Tror jeg kan leve med at trusekanten vises......

Gjest Advena
Skrevet

De var visst ikke så fornøyde de som hadde prøvd den heller ;) :

- Personlig ville jeg heller gått på stranden i fullt skiutstyr enn denne trusen, skriver hun og beskriver det hele som en smertefull opplevelse.

- Forestill deg et ujevnt ståltråd-pannebånd og du er nesten der. Deretter forestill deg at du er nødt til å ha det på nedentil.
Gjest Gjest
Skrevet

Ser ut som noe som passer i en eller annen BDSM katalog :ler: (hm, hvor får man kjøpt den der tro?)

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Tviler sterkt på at den greia der blir noen hit. Hvis det virkelig hadde vært så viktig å unngå at kanten vises hadde jeg heller gått uten truse.

Gjest beekeeper
Skrevet

ÆÆÆSJ, den så bra ekkel ut!!!

Skrevet

Forestill dere den "trusa" pluss bikinilinja fra helvete da :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøp heller Sloggi sine Hot Hips/BodyTalk-truser! De vises ikke under selv det tynneste og mest tettsittende stoff.

Skrevet

haha, den ser jo helt latterlig ut!

Jeg gikk selv over til string for mange år siden pga den stygge trusekanten og den er jo ikke så lett å se gjennom klærene, så jeg ser ikke helt behovet for denne såkalte trusen.

Gjest Gjest
Skrevet

Å fy søren :overrasket: Tror jeg holder meg til den vanlige varianten jeg...

Skrevet

Fy søren.Værste jeg har sett.Ligner en moderne utgave av

kyskhetsbelte.

Må være fryktelig å gå i noe sånt.

Skrevet

"Alice Smelli i Daily Mails kvinneredaksjon testet c-stringen i løpet av en helg."

Håper ikke de vandret rundt med den sammenhengende en hel helg. Hvordan vasker man den?

Gjest Veronica Mars
Skrevet
"Alice Smelli i Daily Mails kvinneredaksjon testet c-stringen i løpet av en helg."

Håper ikke de vandret rundt med den sammenhengende en hel helg. Hvordan vasker man den?

Det kan jo hende at hun hadde flere enn én da. Den må sikkert håndvaskes.

Skrevet

Jada, eller at de testen den ut i noen minutter før de rev den av seg pga ubehag.

Skrevet
Tviler sterkt på at den greia der blir noen hit. Hvis det virkelig hadde vært så viktig å unngå at kanten vises hadde jeg heller gått uten truse.

signerer... det der så heller merkelig ut.

tenk dere at dere havner i seng med en lekker fyr, klærne faller og plutselig kommer denne her inn i synsfeltet ? hadde jeg vært gutt så hadde jeg ledd meg ihjel.

Gjest Kristin_
Skrevet

Uff, nei og æsj. Bare tanken. Tynne microfibertruser uten kanter gir uansett ikke trusekant, ser ikke helt problemet :) Men for all del, morsomt å lage produkter man bare håper man kan lage et marked for :)

Skrevet

Går heller med synlig truse utenpå buksa enn å ha på meg noe sånt!

Skrevet
Går heller med synlig truse utenpå buksa enn å ha på meg noe sånt!

Helt enig! :supermannsmiley:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...