Gå til innhold

Invitere barn?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nei og nei...For et BRY! Krevde de kopp og kokt vann midt under middagen? At det går an :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er knapt ed serveringspersonale så skjønner jeg godt at det medførte ekstra stress jeg, men det er mulig jeg ser ting fra en litt annen vinkel...

Skrevet (endret)

.....

Endret av Abraxas
Skrevet (endret)
I det siste bryllupet vi var i, var det ett lite barn (akkurat under ett år), og hun tok fullstendig luven fra brudeparet. Jenta var for øvrig niese til brudeparet, og jeg regner med at det var avklart på forhånd at hun skulle være med. Hun var jo også barnebarnet til brudens foreldre, og de så minst like mye på barnet, som de gjorde bruden.

Det er slike kommentarer som gjør at jeg synes hele debatten blir latterlig..... Beklager... men er det virkelig nødvendig at gjestene må sitte og glo beundrende på bruden hele tiden?????

For meg ville det aldri blitt noen problemstilling i det hele tatt... Hadde jeg blitt invitert i bryllup mens jeg ammet en av ungene, og brudeparet ikke ønsket at barnet var med.... Da hadde jeg takket nei til invitasjonen.

Endret av Bente:)
Skrevet

Til Piper:

Her i traktene blir en person som er konfirmert ansett som "voksen" på den måten at han/hun kan delta på en fest sammen med voksne(uten å drikke vel og merke). Derfor velger jeg å kalle det et voksenselskap. Beklager at det ikke passer deg å definere det slik. En fjortenåring skriker heller ikke, klarer å sitte i ro, har glede av å være der og husker det i ettertid, i motsetning til en baby.

Foreldreparet er hjertelig velkomne, men vi vil ikke ha småbarn i selskapet, og har derfor lagt til rette ved å skaffe hotellrom 75 m unna. De har skaffet barnevakt for lenge siden, så da trodde vi det var greit. Dessverre er det ikke bra nok, men det er en ærlig sak.

Det eneste jeg har sagt om dem er at jeg synes det er unødvendig å begynne å kjefte oss opp, og at det kunne de latt vær å gjøre. Dermed har jeg ikke "sunket" ned på deres nivå. Jeg har kun fortalt hva vi har sagt og hva de har sagt. Hvis du anser det som kritikk, er du nok ganske hårsår. Man må kunne stå for det man har sagt.

Egentlig hadde jeg tenkt å avslutte denne diskusjonen, men blir utrolig oppgitt av å tenke på at dine sinte og urimelige ord skal stå som avslutning. Skulle tro du tok dette personlig, så kraftig som du reagerer. Og vennligst slutt å fordømme meg for å ha andre meninger enn deg. Hvis du ikke har annet å komme med enn nokså barnslige og sneversynte fornærmelser, foreslår jeg at du holder det inne...

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er da ikke noe å diskutere, brudeparet har IKKE invitert barn dermed er jo saken avgjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...