Inger Skrevet 31. mars 2002 #1 Del Skrevet 31. mars 2002 Hei. Min kommende mann kom på ideen å bruke foto av gjestene som bordkort. Holder på å samle bilder for harde livet. Men er det noen som har et forslag til en fin måte å plassere de på? Lurte på å bruke sølvtråd, kanskje som en serviettring, og at denne holder bildet litt opp????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 31. mars 2002 #2 Del Skrevet 31. mars 2002 Kopierar en text från BröllopsTorget i Sverige. "Jag har laminerat alla bilder, och hålat dem - så ska jag binda dem med bast kring servetterna. På det viset får jag servettring på köpet! " Kanske detta är något för dig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 1. april 2002 #3 Del Skrevet 1. april 2002 Syntes det var en skikkelig god ide til bordkort. Skikkelig stili' og orginalt Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #4 Del Skrevet 1. april 2002 orginalt, kansje du kunne lime det på en bjørkskiver.. Da har dei dem lenge visst dei vil ha dei med seg. Jeg malte navnene på forloverene sine glass så dei har jeg tenkt at dei skal ha med seg når me skal en gang feire sølvbrylupp. Kos deg med forberedelsene 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå