Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Linda =)
Skrevet

1. Hvilken parfymer har du?

2. Hvem ønsker du deg nå?

3. Den verste du har luktet på?

Jeg starter :P

1. With love av Hilary Duff, Live luxe av Jennifer Lopez, Lovely av Sjp og Curious av Britney Spears

2. Vet ikke, noen som har noe å anbefale?

3. Just me av Paris Hilton

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. With love av Hilary Duff, Live luxe av Jennifer Lopez, Lovely av Sjp og Curious av Britney Spears

Skrevet

Jeg har Jean Pul Gaultier.

Ønsker meg With lowe Hillary Duff.

Den værste vet jeg ikke.Da det er flere.

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet
Jeg har Jean Pul Gaultier.

Ønsker meg With lowe Hillary Duff.

Den værste vet jeg ikke.Da det er flere.

With love er den beste parfymen jeg har hatt! Så jeg skjønner at du ønsker deg den! Jeg husker jeg bestilte den fra USA, pga. at jeg er fan av Hilary Duff, hadde ikke peiling på hvordan parfymen luktet, luktet rart i begynnelsen, men etter 2 dager elsket jeg den :) Har du foresten luktet på den?

Skrevet

1. Euphoria og Escape av Calvin Klein, 5th Avenue av Elisabeth Arden, Be Delicious av DKNY. Det er de jeg bruker. De er rangert etter hvilke jeg bruker mest:P

2. bright Crystal av Versace, kanskje? og en parfyme i serien Clean Fresh Laundry :)

3. Light Blue fra D&G, L'or de Torrente, Escada sommerduftene og andre hodepine-parfymer!

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Glemte å si at jeg ikke kan fordra Fantasy av Britney Spears og DG light blue- enig med Rexina, som sa at dg light blue gir hodepine. Den er frisk men skarp frisk

Gjest Gjest
Skrevet

1. Hypnotic Poision- Christian Dior, Envy me 2- Gucci, Glamourous- Ralph Lauren, Flowerbomb- Victor&Rolf, Lovely- SJP, For Her- Narciso Rodriguez, 5th Avenue og after 5- Elizabeth Arden.

2. Cashmere mist- Donna Karan og Cinema- YSL

3. Prada edp. Gud så tung. Kler også litt tunge dufter godt, men Prada sin lukter jo ikke parfyme engang (!?) Kun kjempe tung og sterk. (ihvertfall på meg, ga den god tid men den luktet jo ikke "noe ordentlig" engang)

Skrevet

1:

Cacharel - Noa

Escada - Pacific Paradise

Ralph Lauren - Cool

2.

En fra Dior, husker ikke hva den heter for øyeblikket. Firkantet, rosafarget flaske.

3.

Boucheron - Jaipur

Cacharel - Lou Lou (blææh..)

Gjest Gjest
Skrevet

1. The one - Dolce & Gabbana, Vocalise - Shisheido, Hot - Ralph Lauren og Versus Time for pleasure - Versace

2. Dolly Girl At The Beach - Anna Sui og Pure Poison - Dior

3. Opium

Skrevet
With love er den beste parfymen jeg har hatt! Så jeg skjønner at du ønsker deg den! Jeg husker jeg bestilte den fra USA, pga. at jeg er fan av Hilary Duff, hadde ikke peiling på hvordan parfymen luktet, luktet rart i begynnelsen, men etter 2 dager elsket jeg den :) Har du foresten luktet på den?

Har luktet på den og jeg fallt pladask :hjerte:

• 1 måned senere...
Gjest Jytte
Skrevet

1. Ralph Rocks (Ralph Lauren) - fikk en tester

2. Ralph Rocks (Ralph Lauren)

3. Obsession (Calvin Klein)

Gjest Deception
Skrevet

1. Jeg har cirka 50 ulike parfymer, og orker ikke å ramse opp alle her og nå (husker ikke alle, heller).

2. Har ingen spesielle ønsker, men Creed Angélique Encens hadde jeg ikke takket nei til. Heller ikke Penhaligon's Artemisia.

3. Jeg HATER D&G Light Blue og Thierry Muglers Angel. Begge er en fornærmelse mot sansene.

Skrevet

Akkurat nå bruker jeg Prada sin.Helt himmelsk.

Før det hadde jeg J.P.G Classique og Lancomes Poeme.

Gjest Blanca
Skrevet
1. Jeg har cirka 50 ulike parfymer, og orker ikke å ramse opp alle her og nå (husker ikke alle, heller).

:overrasket: Du har flere parfymer enn jeg har lipgloss, Deception. *imponert, og bittelitt forferdet*

1. Jeg har JPG Classique, Chanel Allure Sensuelle, Flowerbomb, Gucci EDP II, Lolita Lempicka, Armani Mania.

2. Den rosa flasken fra Prada og Chanel no.5

3. Angel, Light Blue, Be Delicious og Escada sine sommerdufter

Skrevet

1.

Bruker Britney Curious.

2.

Jeg synes den nye sommerduften Eternity Summer lukter veldig godt! Og skal ha den.

3.

Som flere andre her liker jeg absolutt ikke D&G Light Blue, Thierry Muglers Angel og Escada sine sommerdufter.

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

1.Bruker Britney Curious.

Den er kjempegod! Min første parfyme, så den er kjær for meg ;) hørtes dumt ut? he he. Men jeg lurer på.... det er mange unge som bruker den.. så jeg lurte på hvor gammel du er? :) Og hvor mange ml har du? grunnen til at jeg spør om det er at jeg har kjøpt 100 ml med pumpe, og har lest flere steder at kun den med pumpe blir dårlig etter 5 mnd/1år...

Skrevet

Bruker Burberry Brit, og har ikke funnet en som jeg liker bedre og som jeg føler passer bedre til meg. Har ikke helt oversikten over de verste parfymene jeg har luktet på, men liker i likhet med mange andre ikke Angel. Leste i et blad at den skulle være så fantastisk god, men det stemmer absolutt ikke...

Skrevet
Den er kjempegod! Min første parfyme, så den er kjær for meg ;) hørtes dumt ut? he he. Men jeg lurer på.... det er mange unge som bruker den.. så jeg lurte på hvor gammel du er? :) Og hvor mange ml har du? grunnen til at jeg spør om det er at jeg har kjøpt 100 ml med pumpe, og har lest flere steder at kun den med pumpe blir dårlig etter 5 mnd/1år...
Jeg er 27 år.

Jeg tror jeg har 50 ml., ikke pumpe. Har hatt min i ca. et år tror jeg.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

1) Hugo Boss Woman, Versace Bright Crystal, Davidoff Cool Water, Hugo Boss Deep Red, en prøve på Cacharel Amor Amor Sunshine (litt mye vanilje, kanskje?)

2) Litt usikker, siden jeg nylig kjøpte den jeg har hatt lyst på en stund, nemlig Versace Bright Crystal

3) Usikker, men er ikke så glad i parfymer med for mye vanilje, eller de som lukter "gammel dame" :ler:

Skrevet

1. Eg har Bright Crystal, Sunset Heat frå Escada, Promesse frå Cacharel, Mandarina Duck (angrar på den...blir kvalm og uvel av lukta), Lolita Lempicka (litt for tung for meg), Touch of Pink frå Lacoste...

2. Ønskar meg den grøne frå DKNY. Og ein ny Promesse :)

3. Dior Poison!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...