Rhiakath Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Ute etter en tradisjonell, rutete pyjamasbukse i mykt stoff (bomull, gjerne flanell). Tips?
Gjest Alou Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Sjekk SparKjøp og/eller Ellos. Jeg har kjøpt slikt derfra. SK har ikke akkurat noe særlig kvalitet på klærene, men så koster de ikke mer en middag heller da...
Gjest Frysepulver Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Sjekk herreavdelingene. Der har jeg kjøpt mine ihvertfall
Bex Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har kjøpt på La Senza, men garanterer ikke at de har det nå. Er jo sommer (Hvertfall på kalenderen...)
Rexina Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Herreavdelingen på HM. Der har de ti og med neon fine hvite med rosa og lyseblå tynne striper:)
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Har nettopp kjøpt min på H&M, dameavd. Den er i bomull, ikke flanell men er fortsatt herlig Den kommer i sett med en kjempe søt machende rutete topp. Fåes også tøfler i samme serie Den er lyseblå og hvit rutete med kjempe tynne brune ruter. Klassisk og fin!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Har nettopp kjøpt min på H&M, dameavd. Den er i bomull, ikke flanell men er fortsatt herlig Den kommer i sett med en kjempe søt machende rutete topp. Fåes også tøfler i samme serie Den er lyseblå og hvit rutete med kjempe tynne brune ruter. Klassisk og fin! Er det det settet hvor buksa bare går til midt på leggen? Har ønsket meg den lenge, og nå er den jammen meg til halv pris på hm.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå