Irmelinn Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Vi skal ha sjokolade som tema og har tenkt til å lage bordkort og innbydelser av sjokolade så da lurer jeg på om noen vet om hvor jeg kan få kjøpt former og sjokolade til å lage dette. Jeg er også ut etter former med hjerte og blomster og litt forkjellig.
Branna Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Har dessverre ikke tips, men ville bare si at dette var en super idé! Med mindre folk spiser opp invitasjonene og så glemmer det som sto inni, da... Høres i hvert fall skikkelig godt ut!
MayaM Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Hei! jeg har noen silikonformer. De er kjøpt på Tuppevare. Men sikkert andre som har lignende..
Irmelinn Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2007 På innbydelsen så skal teksten stå utenpå sjokoladen, ikke selve sjokoladen. Tuppeware var ikke en dum ide, jeg skal sjekke deres sortiment..
Gjest Vampyra Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Jeg tror de fleste hobbybutikker har slike former.
Irmelinn Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 Kom gjerne med flere tips og andre ting som passer til sjokolade tema:)
Kath Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Et sjokolade tema bryllup må jo ha en slik: Sjokolade fontene Nam Nam! Små esker! eller disse? Personlige bånd Disse M&M'ene er kjempe søte, men litt dyre! noen ideer ... kath Endret 1. juni 2007 av Kath
Irmelinn Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. juni 2007 Ja sjokoladefontene var det første som ble bestemt, nesten før datoen og før temaet var bestemt:)
Irmelinn Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. juni 2007 Et sjokolade tema bryllup må jo ha en slik: Sjokolade fontene Nam Nam! Små esker! eller <a href="http://www.beau-coup.com/Pictures/ker/Satin-Bow-Favor-Box-in-Brown.jpg" target="_blank">disse? </a>Personlige bånd Disse M&M'ene er kjempe søte, men litt dyre! noen ideer ... kath Hei Kath, det var mange gode ideer:) Men jeg lurte på hvor jeg kunne på kjøpt de eksene? De var kjempe søte. Da tenker jeg på de eksene som du skrev: disse?... Også vil jeg bare si at det var kjempe morsomt med de m&m. Tror nesten vi bare MÅ ha de til bryllupet!
Kath Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hei Kath, det var mange gode ideer:) Men jeg lurte på hvor jeg kunne på kjøpt de eksene? De var kjempe søte. Da tenker jeg på de eksene som du skrev: disse?... Også vil jeg bare si at det var kjempe morsomt med de m&m. Tror nesten vi bare MÅ ha de til bryllupet! http://www.beau-coup.com/ Du får kjøpt eskene via denne siden, de sender til norge! M&M'ene er kjempesøte! Litt utenom det vanlige i dette landet! Nå er jeg ekstremt detaljertorientert da *prøver å skjerpe meg* Vi kjøpte sjokoladefontene i går! Gleder meg til å hente den! Kath Endret 2. juni 2007 av Kath
Gjest Gjest_marthe_* Skrevet 2. juni 2007 #14 Skrevet 2. juni 2007 Sett at det på tv 2 programmet "hjelp vi gifter oss" (som går på tv2 zebra hver dag rundt kl 18.00....) så hadde de ett tema en gang som var sjokolade=) skal se om jeg finner en adresse til hjemmeside så kanskje det er noe ifor der.
Irmelinn Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 2. juni 2007 Takk for hjelpen jenter, det var kjempe mange gode ideer her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå