Gå til innhold

Kjøpe TO par sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at jeg kan bli sliten i selve foten av å gå i spisse, høyhelte sko en hel dag. Vurderer derfor å kjøpe ett par sko til, for å veksle imellom.

Hva tror dere, kan det være lurt, eller er det bare bortkasta penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt 2 par; et med høye hæler og et med middelshøye hæler.

Skrevet

Jeg har også to par. Det er samme hæl men ett par er lukkede sko og ett par er åpne sko. De er helt forskjellige å gå i. Så jeg tar de som er penest til kjolen først, pga fotografering og kirke. Så bytter jeg utover kvelden når ingen bryr seg om hva jeg har på!

Skrevet

Hei

Jeg har kjøpt 2 par et par med høye hæler som skal brukes i kirka og til festen og et par nesten flate som kan brukes utover kvelden. (disse er hvite men ikke typisk bryllupssko så kan brukes senere :jepp: )

Jeg er også gravid så turte rett og slett ikke satse på bare et par, blir så fort sliten :Gjesp:

Skrevet

Har du råd tror jeg det er veldig smart :)

I USA har jeg sett mange som kjører skikkelig casual sko under kjolen. Ingen ser jo skoene likevel....

Skrevet

Jeg safer med to par sko..

et på kvelden med litt mindre og bredere hæl..

Brude skoene er veldig gode å ha på -men litt spisse.(snubler i dem over dørstokker)

Bire

Skrevet (endret)

Lurt :enig:

Lurer på om det blir tre par her, er så redd for å tryne oppover kirkegulvet at jeg vurderer joggesko eller noe :ler:

Endret av rusketulla
Skrevet
Jeg har kjøpt 2 par; et med høye hæler og et med middelshøye hæler.

Hvordan går det i forhold til lengden på kjolen... Blir det ikke til at den subber en del når man går over til lavere hæl?

Jeg har 7 cm høye hæler og regner med at jeg kommer til å gå som ei krøkke etter noen timer :sprettoy: Hadde vært deilig å kunne skifte til noe mer komfortabelt!

Skrevet (endret)
Hvordan går det i forhold til lengden på kjolen... Blir det ikke til at den subber en del når man går over til lavere hæl?

Jeg har 7 cm høye hæler og regner med at jeg kommer til å gå som ei krøkke etter noen timer :sprettoy: Hadde vært deilig å kunne skifte til noe mer komfortabelt!

Tror ikke det skal bli noe problem. Jeg kommer til å bruke de høyeste hælene i kirken. Har ikke målt høyden siden jeg ikke har fått dem ennå, de er vel 7-8 cm eller noe. De laveste (4 cm) vil uansett bli brukt mest inne. Regner med at jeg skifter til dem under festen. Jeg lærte i min ungdom å håndtere det å gå med lang kjole av min bestemor, så det går fint :)

Når jeg går ute vil jeg jo uansett holde slepet og deler av kjolen oppe.

Man må uansett regne med at kjolen kommer til å bli litt skitten nederst, sånn er det bare.

Et tips: Jeg har kjøpt sånne gelputer til å ha i skoene. Fås kjøpt på apoteket. De vil avlaste forfoten der man blir mest sliten.

Endret av orakel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...