Gå til innhold

Hvilke reklamer har du blitt lurt av?

Anbefalte innlegg

Gjest tulling
Skrevet

Lurer på hvilke reklamer dere har blitt "lurt" av, fordi produktet slettes ikke var slik som reklamen sa, for eksempel en maskara av verste sort som ble fremstilt som noe annet. Hvorfor finner vi oss i å bli lurt slik? Kan vi gå tilbake til butikken og klage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo gå tilbake og klage, eventuelt sende et brev til produsenten, men om det faktisk har noe for seg er en annen ting. Med mindre det er noe åpenbart feil med produktet ditt så får du ingenting ut av det, hvis det er penger tilbake du tenker på.

Når det gjelder å hjelpe til med produktutvikling så kan det være greit å sende en mail til produsenten og fortelle om din opplevelse av produktet, enten den er positiv eller negativ. Det hjelper produsenten i produksjon av andre produkter eller videreutvikling av det produktet det gjelder. (Om det da er flere som innehar den samme meningen om produktet og har sagt ifra, de også).

Åpenbare feil/mangler kan klages inn og du kan få noe igjen for det. Mister skoen hælen sin etter et par uker kan du gå tilbake til butikken og klage, og mest sannsynligvis få nye sko, tilgodelapp eller penger tilbake. Det samme gjelder for matvarer og andre ting. Har klaget på mye opp gjennom tidene, og har fått mye tilbake i posten. Gavekort, penger, samme produkt (gjerne et større antall), esker med flere produkter av produsenten osv.

Skrevet

Går får det meste på det meste som reklameres for sminke, hudpleie osv.. Er jo sjeldent så bra som de skal ha det til;) men syns sånt er så gøy å prøve ut:P hehe

Gjest StockDama
Skrevet

vibrerende barberhøvel =p

det var bortkasta det

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte avløpsrensen til Mr.Muscle (tror jeg det var), og det var bare tull. Kunne like gjerne brukt vann.

Ellers kjøper jeg nesten alt av nye produkter i godtehyllen, men det er for å smake, føler ikke at jeg da blir lurt.

Gjest vimselot
Skrevet

Ser ikke på reklame på tv. Men Fedon Lindberg lurte meg skikkelig...

Skrevet
vibrerende barberhøvel =p

det var bortkasta det

Jeg synes den er veldig god, har helt sluttet med gelé. :)

Skrevet

Lorèals rosa sjampo med perle ett eller annet for å få glansfult hår....har aldri hatt så heslig hår noen gang :sur:

Ble fett, rar i konsistensen og seigt rett og slett

Gjest Gjest
Skrevet
Lorèals rosa sjampo med perle ett eller annet for å få glansfult hår....har aldri hatt så heslig hår noen gang :sur:

Ble fett, rar i konsistensen og seigt rett og slett

Det er jo den nest beste av "billigshampooene" da..! Rett etter GLISS fra Schwartzkopf

Skrevet

Den kan sikkert være bra på andre....alle er jo ikke like. ;)

Men jeg ble skuffet, det fordi andre lorèal-sjampoer har jeg god erfaring med.....

Skrevet

Når vi snakker om shampo, jeg kjøpte en i en billig-serie for ulike hårfarger, blond, rødhåret og brunette. Den for brunetter luktet rett og slett pepperkakedeig av, og den føltes sannelig som at jeg vasket håret med pepperkakedeig. Holdt på å brekke meg i dusjen, fysj og æsj.

Gjest Sativa
Skrevet

Jeg har ikke vært helt heldig med de bodylotionene med selvbruning. Jeg blir like skjoldete som med de "rene" selvbrunerne.

Skrevet

Tamponger som ikke lekker :hoho:

Har også prøvd diverse shampoer som alle preiker piss. Og hadde jeg fortsatt med Define hadde jeg vel til og med vært skallet i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...