~Minni~ Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Etter vielsen skal vi fotograferes og hvis været blir bra håper jeg vi kan ta disse ute. Derfor lurer jeg på om det er noen som har forslag til noen fine steder å ta utebilder i Asker eller Bærum? Kanskje litt spesifikt spørsmål, men det er jo en del som gifter seg i dette området. Jeg lurer også på om noen kan anbefale en frisør i Asker eller Bærum?
Rainbow Brite Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Vi tok bildene våre på semsvann. Nydelig!!
Gjest Revenka Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Jeg anbefaler Veritas på Høvik. Der har de mange rekvisitter (fine bakgrunner av alle slag). Vi tok våre bilder der på lørdag. Av frisør anbefaler jeg Petite på Jar (Marianne). Hun er fantastisk!!! Det var gode priser (betalte 1200 for å sette det opp, tok 2,5 time) og hun er kjempedyktig. Hun er norgesmester i langt hår oppsett. Andre steder til fotografering kan være asker kulturhus og på Bærums Verk.
panda Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Asker Museum er jo en klassiker. Der kjenner jeg også flere som har fått tatt sine brudebilder.
~Minni~ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 Tusen takk for alle svar! :bukke: Her var det mange gode tips :-D Jeg må nok ta meg en tur rundt å se på de forskjellige stedene selv om jeg har vært de fleste stedene før (det begynner å bli en stund siden)
~Minni~ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2007 Jeg anbefaler Veritas på Høvik. Der har de mange rekvisitter (fine bakgrunner av alle slag). Vi tok våre bilder der på lørdag. Av frisør anbefaler jeg Petite på Jar (Marianne). Hun er fantastisk!!! Det var gode priser (betalte 1200 for å sette det opp, tok 2,5 time) og hun er kjempedyktig. Hun er norgesmester i langt hår oppsett. Andre steder til fotografering kan være asker kulturhus og på Bærums Verk. Ble veldig nysgjerrig på dette stedet på Høvik. Siden du sier Veritas på Høvik (og ikke bare Høvik) og de har rekvisitter… Er det et sted man må "leie" eller er det bare å dukke opp? Hva slags bakgrunner er det de har egentlig? Tusen takk for frisørtips også! Husker at du var misfornøyd med en frisør, men dette hørtes jo skikkelig bra ut Jeg har langt hår så norgesmester i langt hår oppsett må jo være midt i blinken selv om jeg sannsynligvis bare skal ha håret delvis oppsatt. 1.200 kr er en grei pris også. Hadde du prøvetime hos henne?
Gjest Revenka Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Det jeg mener med rekvisitter er at de har mange bakgrunner siden det er så variert der. Der finner du fontene, skog, strand, det moderne og det gamle. Anbefaler at du tar deg en tur dit for å se. Det er bare å dukke opp, bare si ifra til vakten i porten når dere kommer (at dere skal ta brudebilder) så åpner han porten for dere. Jeg hadde prøvetime hos frisøren ja, det betalte jeg 600,- for. Da satte hun det opp som på bryllupsdagen. Jeg er kjempefornøyd! Kommer til å gå til henne fast fremover. Min forlover fikk håret satt opp der hun også, og det kostet 600,- for henne. Hun ble nydelig på håret.
~Minni~ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2007 Det jeg mener med rekvisitter er at de har mange bakgrunner siden det er så variert der. Der finner du fontene, skog, strand, det moderne og det gamle. Anbefaler at du tar deg en tur dit for å se. Det er bare å dukke opp, bare si ifra til vakten i porten når dere kommer (at dere skal ta brudebilder) så åpner han porten for dere. Jeg hadde prøvetime hos frisøren ja, det betalte jeg 600,- for. Da satte hun det opp som på bryllupsdagen. Jeg er kjempefornøyd! Kommer til å gå til henne fast fremover. Min forlover fikk håret satt opp der hun også, og det kostet 600,- for henne. Hun ble nydelig på håret. Igjen, tusen takk for svar Skal ta meg en tur ut dit for å sjekke ut forholdene. Frisøren virker også kjempebra. Liker at hun setter opp håret som på bryllupsdagen på prøvetimen.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 Noen som har tatt utendørsbilder i regnvær i Asker eller Bærum? Håper selvfølgelig på sol, men vi skal bruke en fotograf som ikke har studio og hvis det blir regnvær så må vi finne et sted å ta bilder. Fotografen foreslo at man kunne jo stå under et tak eller under en bro. Hvis det ikke regner så mye så er under et tette trær også mulig. Noen som har tatt utendørsbilder i Asker/Bærum i regnvær eller vet om bra steder?
tingeling Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 Bærums verk: mange flotte statuer, broer etc. Regnvær: kjøp en kul paraply tingeling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå