Gå til innhold

Mail fra strawberrynet - hva er dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Elisa_*
Skrevet

Fikk en mail fra [email protected] noen dager etter jeg har bestilt og mottatt mail om at varen er sendt. Der står det at jeg må sende adressen min og cvv koden. Hva er dette da? Er det trygt å sende denne infoen på mail, og hvorfor skal jeg det når pakken allerede er sendt?? Her er det som står i mailen. Tusen takk for svar!!!

While the transaction for your order has been processed, we would also like to re-confirm via e-mail both your billing address and the security code of your card. This is for extra security to ensure that the billing details provided are accurate and verified.

Any charge that has appeared on your account will be reversed unless we received validation within 7 days, to do this we require the security code and confirmation of your billing address to ensure the transaction has been verified.

For Visa or Master Card, the security code is the last three digits on the back of the card. For American Express, these are the four black numbers on the front of the card.

Being asked for the security code is similar to being asked for your signature when purchasing in a shop and helps verify that the billing details are correct and that payment can be received. Sending this information by e-mail is totally safe as long as the credit card number itself is kept secure.

Thank you for your assistance, your order will be processed once your information has been received and verified.

Yours sincerely,

Kitty Wong

Customer Service Manager

www.Strawberrynet.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det var en tråd om dette for litt siden. Dersom du bestiller parfyme blir denne send fra USA og da er det andre regler som gjelder (tror det var noe sånt). Du kan jo se om du finner tråden, står litt mer utfyllende der.

Gjest Gjest_Elisa_*
Skrevet
Mener det var en tråd om dette for litt siden. Dersom du bestiller parfyme blir denne send fra USA og da er det andre regler som gjelder (tror det var noe sånt). Du kan jo se om du finner tråden, står litt mer utfyllende der.

Takk for svar! Jeg har ikke bestilt parfyme, kun foundation fra id. Bare ble litt skeptisk om det var noe snusk.... Mailen så nemlig helt annerledes ut enn de andre jeg fikk... Fint om noen andre vet hva dette er :-)

Skrevet

Jeg fikk også en sånn mail for ikke så lenge siden, gikk ut ifra at det var fordi jeg skulle sende pakken til en annen adresse en den som er registrert på kortet mitt jeg. Så jeg ga dem infoen. Håper ikke jeg har gjort noe dumt nå.. :sjenert:

Men har ikke sett noe har skjedd på konto så jeg antar (håper) jeg er trygg.

Skrevet

Jeg opplevde også dette en gang fra SN, og sendte adresse + sikkerhetskode tilbake. Ordren ble da fullført, og alt i orden. Noen jeg kjenner sa at Visa reagerer om kortet blir brukt mange ganger i en nettbutikk (eller no sånt), slik at SN blir pålagt å etterspørre dette for å fullføre ordren.

Gjest Gjest_Elisa_*
Skrevet
Jeg opplevde også dette en gang fra SN, og sendte adresse + sikkerhetskode tilbake. Ordren ble da fullført, og alt i orden. Noen jeg kjenner sa at Visa reagerer om kortet blir brukt mange ganger i en nettbutikk (eller no sånt), slik at SN blir pålagt å etterspørre dette for å fullføre ordren.

Hm, det stemmer sikkert dette, men det er første gang jeg handler på SN... Det er sikkert ikke noe problem, jeg ble bare litt skeptisk da jeg ikke har opplevd dette tidligere ved netthandel.. Og dessuten står det at pakken er sendt på ordrestatusen min..

Kanskje sende en mail til visa og forhøre meg..

Skrevet

Hørtes litt rart ut ja, for min på min ordre sto det pending. Har du sjekket hvilken adresse mailen er sendt fra da(mener det skal stå info foran @)? Jeg mener at min mail heller ikke så ut som andre mail fra SN (ikke lilla), tror den var hvit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...