Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ekte mannfolk
Skrevet

Hei alle damer.

Min kone gjennom 42 år har vært utro. Vi hadde en teit krangel om penger, og for å få det siste ordet strøk a på dør.

En par-tre timer senere gikk jeg ut for å lete. Jeg fant henne stupfull på bar, tett omslynget en mann jeg gjenkjenner. Hun har ligget med ham før, men jeg var naiv og tilga alt. Det var for åtte år siden.

Tilbake til nåtiden:

Jeg hørte en stund på hva de snakket om. De planla samleie hjemme hos ham.

jeg dro dama hylende og skrikende hjem, og la henne til sengs. Hun sovnet momentant.

Jeg elsker henne fortsatt, men elsker hun meg? Jeg ante ikke at hun fortsatt hadde omgang med denne mannen.

Jeg legger ikke allverdens vekt på rådene deres, men gode råd er dyre.

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet

Etter 42 år sammen er det helt naturlig å ligge med andre men hvert 8 år. La henne ligge til tørk noen dager for så å tilgi henne på nytt.

Skrevet

Uff.. Skjer dette kun hvis hun er full? Hvordan er hun i etterkant, angrer hun? Ønsker hun å gjøre det godt igjen? Vil hun kutte kontakten med denne mannen? Det er jo bare du som kan ta et valg om du vil tilgi eller ikke, men å drite seg ut etter 42 år er vel ikke så uvanlig..

Gjest StockDama
Skrevet
Etter 42 år sammen er det helt naturlig å ligge med andre men hvert 8 år. La henne ligge til tørk noen dager for så å tilgi henne på nytt.

2 år, 42 år....utroskap er et stort tillitsbrudd, og dette er andre gangen... vet sannelig ikke hva jeg ville gjort da jeg ikke har vært ilag med noen i 42 år. Ville nok blitt flyforbanna og såra så til de grader og mest sannsynlig tvilt på hele forholdet...

Gjest gloria
Skrevet

Ville nok heller ikke kalt det for noe naturlig. Det forekommer i flere forhold, men når det evt. sidespranget dukker opp bør det i mine øyne ikke sees på som noe naturlig.

Jeg ville nok hatt mine tvil på hvor stor respekt min kjære hadde hatt for meg om noe slikt skjedde. Det er også et brudd på tillit, og som skjærer dypt i hjerterota!

Om hun synes det er umulig å droppe kontakten med denne mannen, så ville jeg nok revurdert hele forholdet. Synes verken du eller forholdet deres fortjener et 3 sidesprang!

Gjest mann 42
Skrevet

Hvis hun i stedet hadde vært mannen i forholdet, så hadde nok rådene her sett en del annerledes ut.

Menn skal tuppes i rævva så hardt at blåmerket aldri forsvinner, mens damer skal man vente og se det an med. Rar verden.

Men det er håpløst å spørre et sånt forum som dette om noe så alvorlig. Det er ts alene som kjenner situasjonen og dama best.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis hun i stedet hadde vært mannen i forholdet, så hadde nok rådene her sett en del annerledes ut.

Menn skal tuppes i rævva så hardt at blåmerket aldri forsvinner, mens damer skal man vente og se det an med. Rar verden.

Men det er håpløst å spørre et sånt forum som dette om noe så alvorlig. Det er ts alene som kjenner situasjonen og dama best.

Slutt å nøl, kast henne ut, hun blir garantert ikke bedre, og hadde ikke problemene bekymret deg hadde du ikke tatt det opp her.

Men vil du ha problemer og tanker som gnager deg, så tilgi og prøv og forstå henne, så kan du grubble på hvor lenge det går før neste gang hun tar av.

Skrevet

Om dette er noe som gjentar seg, og spesielt når hun drikker, så må du ha klarer regler. Det ene er at hun faktisk ikke kan drikke.

Og velger hun å drikke, ja da har hun vel tatt et valg har hun ikke?

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Slikt kan skje når du slipper kjæresten alene på fest og på byen...da er hun bytte for alle andre menn som ser henne og vil ha henne.

Men samtidig må du forsøke å stole på henne hvis hun viser seg å være pålitelig ellers.

Skrevet

Hun har holdt ut med deg i 42 år. Da synes jeg du bør la henne kose seg litt innimellom. Kanskje du også kan være med neste gang?!

Skrevet

Jeg er sjokkert over noen av svarene her inne. :overrasket:

Visste ikke at kvinners utroskap var så akseptabelt.

Gjest Gjest
Skrevet

Kast henne ut, hvis hun ikke på eget initiativ vil uføre noen passende botsøvelser som å male huset alene, gi deg bilett og penger til en 14 dagers tur med gutta til Pattaya, eller kjøpe ny bil til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...