-Simba- Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 På bare noen uker så har fire bh-spiler blitt ødelagt. Stort sett de fleste knekker rett under brystet. Noen som vet hva dette kommer av? Kan ikke si at jeg har gjort noen merkelige bevegelser, eller noe som tilsier at de skal knekke. Dette har hendt med andre bh'er tidligere, men ikke så så stort kvanta.. Nå sitter jeg jo her nesten uten bh'er..
Gjest Madeline Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har også samme problemet. Veldig irriterende at spilen ryker når resten av bh-en er like fin. For meg knekker de også rett under brystet. Tviler på at de ryker pga. unormale bevegelser. Heller mer mot at selve spilene er av litt for dårlig kvalitet.
-Simba- Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 Det kjipeste er at jeg kjøpte tre stykker av den samme bh'en fordi den hadde sånn god boxerygg, men nå har alle tre blitt ødelagt!
Gjest Blondie65 Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Det kjipeste er at jeg kjøpte tre stykker av den samme bh'en fordi den hadde sånn god boxerygg, men nå har alle tre blitt ødelagt! Er de nylig innkjøpt? Da hadde jeg tatt dem med til butikken og krevd nye. Man må kunne forvente at en BH skal tåle "påkjenningen" en viss tid vel ...? Jvfr. Forbrukerkjøpsloven.
-Simba- Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 Nei, de var vel i bruk i ett år mener jeg.. Litt i underkant.
Gjest itla Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Du får kjøpt løse bh-spiler i sybutikker/syutstyrsbutikker. Det er ikke allverdens jobb å bytte dem ut; pill opp sømmen i en av endene, træ inn ny spile (og ta ut den ødelagte, så klart), og sy igjen.
-Simba- Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2007 Du får kjøpt løse bh-spiler i sybutikker/syutstyrsbutikker. Det er ikke allverdens jobb å bytte dem ut; pill opp sømmen i en av endene, træ inn ny spile (og ta ut den ødelagte, så klart), og sy igjen. Nei! DET var dagens gode nyheter!! Tusen tusen takk for tipset!!
Annie Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Problemet er bare at det er så stor forskjell på formen på spiler... Har 2 favorittBHer men bare 1 spile...
Toro Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Problemet er bare at det er så stor forskjell på formen på spiler... Har 2 favorittBHer men bare 1 spile... Klarer du ikke å bøye de til riktig form ? *ellers ganske uvitende*
Toro Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 Man kan ikke bøye BH spiler nei. Jeg vil ikke krangle meg deg om BH`er men metall har jeg litt peiling på. Så jeg tror fortsatt at det lar seg gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå