Gå til innhold

Leter etter leilighet i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på å kjøpe meg en ny leilighet, men jeg har egentlig ikke oversikt over hvor jeg skal lete... Har lest på finn.no, zett.no, bob megleren, storbergen osv, men det er da mye flere boliger til salgs enn det? Har hørt om noen som selger leiligheter selv, uten megler... Er det noen steder jeg kan finne slike nettsider også? Trenger masse nettsider med leiligheter til salgs i hordaland og Bergen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner utvilsomt mest på finn. Der finner du annonser fra de fleste meglere i byn, endel advokater og jeg har også sett endel "selg bolig selv" boliger som ligger der. En sjelden gang har jeg sett annonser fra notar der, men det er så få at det kan nok være greit å sjekke ut notar.no også.

(du kan selvsagt gå inn på bobmegleren, aktiv og alle andre meglere sine egne sider, men de legger jo annonsene ut på finn også, så tviler på at du finner noe særlig flere boliger)

Det er av og til rurikkannonser i BT og BA hvor folk som selger boligen selv.

Husker jeg var innom en side for privat boligsalg da vi kjøpte for et par år siden. Var ikke mange boligene som lå der, men mye kan jo ha endret seg siden da. Skal se om jeg finner linken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...