-Simba- Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 På tirsdag ble jeg påkjørt bakfra, jeg fikk vondt øverst i rygg og nakken så jeg dro på legevakten. Legen sa jeg hadde fått en strekkskade. Det gjør vondt øverst i ryggen, høyre side, under skulderbladet.. Kjennes ut som om noen stikker kniver inn i ryggen på meg noen ganger. Det jeg lurer på; skal jeg bevege meg, sitte stille, kan jeg trene? Burde jeg massere det, eller noen andre forslag?
-Simba- Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 Nei, han mente det ikke var nødvendig..
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Nå vet ikke jeg hvilket grunnlag han har til å si det, men jeg blir litt skeptisk av slikt. Har du muligheten til å komme deg til en annen lege og få henvisning? Er ganske forbannet om du har fått deg en trøkk og må slite med forsikringsselskapet pga at det ikke ble dokumentert nok. Men ta det forsiktig, og ikke løp/vri deg brått mye før du vet hva som foregår inni der.
-Simba- Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 Sist jeg ble påkjørt bakfra, så kjentes det ikke slik ut som dette.. Enda det var en meget tung lastebil, da følte jeg mer "påkjørt" og øm i ryggen. Men nå kommer det mer en stikkende smerte. Der og da hørtes det logisk ut at jeg ikke trengte røntgen, men nå er jo jeg ingen lege. Skal se det ann over helgen, er det fortsatt vondt, så må jeg komme meg til lege igjen. (Jeg jobber i trafikken, derfor er jeg litt utsatt med å bli påkjørt..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå