Bente:) Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har vært avgårde til København for å tilpasse og hente brudekjolen min.... Det ble med hentingen... Da jeg kom dit hadde de bestilt skjørtet 2 nr for stort. Toppen passet sånn ca, men trengte litt avkorting på nakkestroppen. Jeg tenkte at det var like greit å få gjort det der, og spurte om hva prisen ville bli. Svaret var 4600,- danske kroner .... Valgte dermed å ta med kjolen hjem uten justeringer.... Hva koster slikt her hjemme??? Og er det noen som har tips om skredder/sydame i Oslo/Romeriks-området????
razmatazz Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg fikk sydd inn mitt skjørt hos skredder John (www.skredderjohn.com) i Oslo sentrum. Var veldig fornøyd med resultatet, og kostet meg ca 500 kr. Var riktignok ikke 2 str jeg skulle sy inn, men... du kan jo evt høre. Endret 31. mai 2007 av razmatazz
Gjest 3llie Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Jeg fikk min kjole sydd inn i midjen, ved brystet og i lengden. Betalte 1800,- (hun tok betalt utifra hva som skulle justeres på kjolen såvidt jeg forsto). Sender deg navn og nr på pm i tilfelle det er interessant. Hun holder til i Oslo sentrum.
Bente:) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 Hvilket merke er kjolen din da? Ladybird
MayaM Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Maman til ei jeg jobber sammen med er skredder. Hun holder til på Øvre romerike. Om du er interesert, så send en pm.
FrøkenEnnå Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Ladybird Ok vet om en dame som syr om Linea Raffaelli kjoler men da hjelper ikke det deg. Synes prisen du fikk var horribel! Lykke til!
Malama Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 DE hadde bestilt den for stor, og mente at DU måtte betale for at de skulle tilpasse den? Hadde jeg ikke akseptert, om du har en avtale på at de skal bestille kjole i en størrelse, og de bestiller to nummer større, det er DERES problem...
øyenstikker Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Helt enig med Malama! Jeg ville ikke akseptert å betale for justeringer som må til pga deres feil-bestilling! 2 nummer for stort er jo ganske mye...så jeg håper de får det til pent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå