Gå til innhold

World of Warcraft strikking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har et vennepar som venter en sønn. De er veldig glade i spillet World of Warcraft, så jeg tenkte jeg kunne strikke en liten baby ting fra det spillet.

Jeg har lett og lett men jeg finner bare ikke noen strikke oppskrifter til WoW.

Så jeg tenkte jeg kanskje kunne høre her om det var noen som visste om en liten strikke oppskrift eller to fra den sjangeren?

Helst ikke noen veldig kompliserte oppskrifter, da jeg ikke er veldig avansert enda! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Murf, hvor er du? Murf'ern er strikke- og WOW-fantast, så hun mååå jo ha noen gode idèer....

Skrevet

Finn noen bilder fra spillet, og forminsk/forstørr det til riktig størrelse. Gå inn i ett bildeprogram, og gå ned på pixelnivå. Tenk deg at hver pixel er en maske, også har du ett mønster du kan strikke etter. Så kan du legge dette motivet inn i en standard oppskrift på det plagget du vil strikke.

Skrevet
Finn noen bilder fra spillet, og forminsk/forstørr det til riktig størrelse. Gå inn i ett bildeprogram, og gå ned på pixelnivå. Tenk deg at hver pixel er en maske, også har du ett mønster du kan strikke etter. Så kan du legge dette motivet inn i en standard oppskrift på det plagget du vil strikke.

Luuuuurt! :tommel:

Skrevet

Den var lur! Det skal jeg se om jeg kan prøve! Selv om jeg ikke er så utrolig dyktig til sånn bilde redigering så er samboer det! Takk for tipset :)

Skrevet
Den var lur! Det skal jeg se om jeg kan prøve! Selv om jeg ikke er så utrolig dyktig til sånn bilde redigering så er samboer det! Takk for tipset :)

Jeg klarer det :)

Skrevet

Oh, du må legge ut et bilde etter du er ferdig. Dette hadde jo vært en helt genial ting hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...