lost Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Eluxury.com sender dessverre ikke til Norge. Er det noen som vet om en tilsvarende side som sender til Norge?
Gjest Elastica Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Det lurer jeg også på. *sikle* Kanskje denne har noe av det samme? Dette er iallefall min yndlingsnettbutikk.
Gjest Phoenix Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Søkte opp denne; nå er jo dollaren lav, så mye mer gunstig å handle fra USA. Noen som vet om måter å få handlet på?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Du kan jo benytte deg av disse fraktfirmaene som oppretter en amerikansk postboksadresse for deg og sender varene videre til Norge. Jeg tror det koster endel, men hvis det er noe du har fryktelig lyst på, så er det kanskje verdt det.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Ifølge eluxury's sider må man både ha en amerikansk shipping adresse (som man ganske riktig kan bestille seg gjennom f.eks myus.com) OG et Visa-kort (eller annet kredittkort) utstedt fra en amerikansk bank. Det ser ut til at det ikke er så greit for nordmenn å handle herfra da desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå