Gjest White Orchid Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Eller har dere noen grenser i det hele tatt? Stoler dere blindt på hverandre? Bare lurer litt på dette. Jeg har selv en såkalt "se ann situasjonen" greie:) Ikke alltid like bra tror jeg. Men har dere andre noen "grenser" e.l? Nysgjerrig:)
Gjest White Orchid Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Synes dere mån bør sette noen grenser i et forhold for å ikke såre hverandre? Eller tyder dette bare på mangel på tillit?
Gjest Gjest_thapara_* Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Jeg synes ikke han trenger gjøre ting han ikke ville gjort om jeg var tilstedet.. Jeg ser heller ikke poenget med å være overdrevet fysisk med andre jenter.. Altså synes jeg det er greit (stort sett) om han gjør ting han ikke ville hatt noe i mot at jeg så, og ting han ikke ville hatt noe i mot å gjøre med andre gutter.
wind-up bird Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Grenser har vel alle? Jeg har ikke noe behov for å bli enig om grenser med kjæresten min, jeg stoler på at han har dømmekraft nok til å selv vite hva som er greit og hva som ikke er greit.
Snasen Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Vi har ingen regler på det. Han vet og jeg vet. Dvs; Vi snakker sjeldent om det, men det hender. For eksempel så vet jeg at han aldri møter jenter uten å fortelle meg om det først (hans valg, jeg ser ikke et problem med at han treffer en venninne uten å si fra... det er vel fordi han vil ha meg til å si fra, da ). Mye alkohol og festing er uaktuelt. Dette vet vi begge. Ellers er det disse vanlige tingene som de fleste forhold har grenser ovenfor.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Vi har to regler..."spør og fortell", og "ikke gjør noe mot andre du ikke vil like at andre gjør mot deg"! Er du usikker på om det er greit at du møter en person privat på egen hånd... spør! Er du usikker på om det passer å møte noen for en fest... spør! Har du gått hånd i hånd med en venninne på byen... fortell! Og vil du ikke at partneren skal kysse noen andre, da kysser heller ikke du noen andre. Alt er vanligvis greit så lenge vi vet om det på forhånd, eller får vite det umiddelbart etterpå. Og det er viktig at vi får høre om det som kan misforstås fra partneren, ikke av noen andre.
Gjest Mirina Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Jeg synes ikke han trenger gjøre ting han ikke ville gjort om jeg var tilstedet.. Jeg ser heller ikke poenget med å være overdrevet fysisk med andre jenter.. Omtrent slik det fungerer her også. Men mye avhenger også av situasjonen. I enkelte tilfeller kan jeg "tåle mer" enn andre.
Lana_86 Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Jeg er ikke i noe forhold nå, men det er ikke så lenge siden sist. Jeg synes det er viktig å være ærlige mot hverandre. Klå på andre jenter og flørte ekstremt mye synes jeg ikke er greit. Men jeg regner alltid med at jeg kan stole på den jeg er sammen med til det motsatte er bevist.
Gjest Frk Åberg Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Vi har ingen fastsatte grenser. Regner med at den andre skjønner hva som er greit. Jeg driver ikke med ting jeg ikke kan fortelle ham om.
Gjest Opa Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Han får ikke råkline med eller knulle andre. Han får ha venner av motsatt kjønn på facebook, ha venninner, maile med andre, reise på gutteturer (eks fra KG).
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 Vi har ingen fastsatte grenser. Regner med at den andre skjønner hva som er greit. Jeg driver ikke med ting jeg ikke kan fortelle ham om. Samme her..
Gjest Eir Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 Vi har ingen fast definerte grenser, jeg stoler på at han skjønner godt hva som er greit for meg, og omvendt. Og dersom han dulter borti mine grenser med ting han gjør, så tar jeg opp hvert enkelt tilfelle.
Mystiq Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 Ikke gjør mot andre det du ikke vil at partneren skal gjøre med andre.... Vi har ingen grenser, men vet hvor grensene går....vi er likesinnet sånn...klåing, klining, holde hånd, sitte på fanget, gi fra seg telefonnummeret etc.... STRENGT forbudt:)
Gjest Chrizzy Skrevet 2. juni 2007 #14 Skrevet 2. juni 2007 Voksne mennesker kan vel ikke fortelle hverandre hva de får lov til, eller ikke lov til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå