Gå til innhold

Ditt Bryllup 2007

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som i det hele tatt har klart å få tak i dette bladet?

Der jeg bor ser det ut til at alle butikker og kiosker har kuttet ut dette til fordel for Bryllupsmagasinet.

Det skal visstnok gå an å bestille det på www.dittbryllup.no mot å betale hele 100 kr! i porto. Men det går heller ikke an for tiden da de tydeligvis har feil på nettsidene.

Noen som har 2007-utgaven som kan si om dette i det hele tatt er noe verdt å bry seg med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det var verd pengene. Ble skuffet. Men Bryllupsmagasinet likte jeg mye, mye bedre. Ikke BARE reklame og Agapekjoler....

Skrevet

Absolutt ikke verdt pengene. Bladde fort gjenom det etter at jeg hadde kjøpt det og etter det har jeg ikke hatt lyst til å ta det frem igjen (kjøpte det i februar)

Bryllupsmagasinet har jeg ikke sett/kjøpt, men kanskje jeg må vurdere det...

Skrevet

Må si meg enig med de andre her.

Ditt Bryllup var skikkelig kjedelig! I tillegg er noen av kjolereportasjene så "kunsneriske" at man nesten ikke ser kjolen. Hadde gledet meg til det kom, men ble veldig skuffet.

Skrevet

Er enig med de andre her.... bladet er ikke verdt pengene :frustrert:

Gjest Pesto
Skrevet

Helt enig med resten. Jeg savner faktisk et blad med ikke bare blabla for å si det sånn. Mange sider hvor det står type artikler: "hvordan bli kone", "hvordan unngå at han får kalde føtter" jada..

Jeg hadde ønsket meg et blad med masse kjoler og bilder av ulike frisøyrer, smykker og stæsj. Men det er nå meg...

Gjest Gjest_rsa_*
Skrevet

Bladet er mildt sagt elendig :tristbla: Hadde tenkt å tilby deg

mitt, men kom på at jeg har kastet det.

Skrevet

Jeg finner ikke mitt heller, regner med det er gått til resirkulering. Håper papiret blir brukt på en bedre måte da, hehe..

Ellers er jeg enig med Pesto her oppe.

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg kjøpte ditt bryllup også i fjor og blei like skuffet i år som i fjor. :frustrert:

Vet ikke hvorfor jeg prøvde igjen i år, for å tro det skulle bli såå mye bedre er som å tro på julenissen. :hoho:

Skrevet
Helt enig med resten. Jeg savner faktisk et blad med ikke bare blabla for å si det sånn. Mange sider hvor det står type artikler: "hvordan bli kone", "hvordan unngå at han får kalde føtter" jada..

Jeg hadde ønsket meg et blad med masse kjoler og bilder av ulike frisøyrer, smykker og stæsj. Men det er nå meg...

Dette hadde vært drømmen!

Bare masse bilder med inspirasjon. Buketter (hvor det faktisk står hva som er brukt for å lage dem..), frisyrer, smykker, sko, dekorasjoner osv.. Utrolig hvor mye tid jeg har brukt på sånne smådetaljer fordi man må sitte å titte på internett. Og der er det jo litt for mye informasjon til tider..

Alle artiklene kan de få ha for seg selv!

Heldigvis finnes det jo en del utenlandske spesial-blader da.

Både egne for hår og blomster. Har sett flere av dem (og kjøpt et par..) på Narvesen.

Skrevet

Takk for innspill. Da skal jeg ikke gidde se mer etter det bladet. Synes forøvrig at Bryllupsmagasinet ikke var så aller verst.

Jeg har kjøpt flere ulike amerikanske og engelske brudemagasiner. Veldig varierende kvalitet der også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...