Gjest Lille Solstråle Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har gått på Trionetta i "alle" år, og måtte begynne på Yasmin for noen mnd siden. Med trefasepillene var det umulig å hoppe over den hormonfrie uken, men med disse pillene kan man altså det. Det hadde vært ganske praktisk å begynne rett på et nytt brett nå, og slippe mensen, men jeg merker at jeg er litt skeptisk likevel... Derfor, kan noen bare fortelle hvordan det er? Merker man noe som helst, småblødninger, smerter e.l.? Tusen takk for svar
Ce'Nedra Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Gjorde dette stadig vekk da jeg gikk på p-pillen, brukte også en annen type piller (som jeg ikke husker hva heter) da jeg var på øvelser i Forsvaret og ikke ville ha mensen. Med p-sprøyta har jeg ikke hatt mensen på to år. Har aldri hatt verken smerter eller småblødninger, det eneste er at mensen muligens varte et par ekstra dager når jeg først fikk den.
Gjest bente85 Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Kan forekomme småblødninger når du utsetter mensen. Når du finner ut at du vil ha mensen igjen, kan det være kraftigere blødninger, evt sterkere menssmerter og mer utflod.
Gjest StockDama Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 om du skipper mange mensner med p-piller eller plaster kan du få mellomblødninger, jeg hopper over annenhver mensen, da får jeg ikke det.
Lola83 Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Kan man hoppe over så mange man vil og aldri ha mensen, eller er det sånn at man kan spise tre brett, men da må man ta en pillefri uke? Jeg har spist tre brett nå, så nå har jeg pillefri uke.. Kjedeliig
Lola83 Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Eg hoppa over mensen rett som det var med Trionetta eg, gjekk veldig greit det, merka ingen ubehag på noken måte! Jeg derimot får bivirkninger med og hoppe fra brett til brett.. Blant annet får jeg skikkelig krampe pms, er så sint til tider at jeg bokstavelig talt dirrer, hehe.. Blir også mere deprimert enn vanlig. Men det kommer vel ann på hvor sensitiv man er som person. Jeg er en meget sensitiv person, skal ikke mye til får jeg får vondt Tåler lite.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Kan man hoppe over så mange man vil og aldri ha mensen, eller er det sånn at man kan spise tre brett, men da må man ta en pillefri uke? Jeg har spist tre brett nå, så nå har jeg pillefri uke.. Kjedeliig Du må ikke ha et opphold etter tre brett, men mange får mellomblødninger da og når det skjer er det best å ha en uke opphold. Jeg går på Cerazette og har ikke hatt mensen på 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå