Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et godt SPA hotell. Ønsker en overnatting

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Har ikke vært der selv, men snakket med flere som har vært på Smögen Havsbad på svenskekysten. De har spa-avdeling hvor de bruker kun økologisk hudpleie. Er visst veldig bra!

Se www.smogenhavsbad.se

Skrevet

I Oslo-området vet jeg om Holmsbu Spa og Holmen Fjordhotell. Jeg har ikke testet spa-avdelingene selv, men har vært begge steder i andre sammenhenger. Andre jeg kjenner som har testet spa-avdelingene har vært fornøyd, da. Jeg synes særlig Holmsbu er et nydelig sted, en liten sørlandsby på Hurumlandet. :)

Skrevet

Jeg var på det nye i Kragerø som Lillesky nevner for noen uker siden- det var SÅ FLOTT! Beliggenheten var bare helt nydeligog det var spa avdelingen, restauranten og rommene også.

Det eneste negative er at det ikke er ferdig og utearealene er fulle av jord, arbeidere og maskiner. Ellers helt nydelig.

Slettes ikke så dyrt heller. Vi hadde SPA-pakke. Den kostet 2095,-prpers, da fikk vi:

- 1 overnatting i suite(vi var 3i suiten og hadde vært vårt soverom)

- middag (enten 3 retter eller buffet...kokken bestemmer den dagen hva man får)

- frokost buffet dagen etter

- lunsj buffet enten den dagen man kommer eller dagen etter

- valgfri 50min behandling

- fri adgang til badeanleggene

Her er noen bilder jeg tok:

Utsikt fra vår veranda

Fra restauranten

Resepsjonen

Fra SPA avdelingen

Bade avdelingen

Svømmebasseng ute

Oi det ble mange...

Skrevet

Ja, det er utrolig nydelig der... Kjempefine bilder du tok! :tommelsmil:

Jeg har ikke bodd der enda, bare vært og spist og tittet litt rett etter at de åpnet.

Synes dere fikk ganske mye for pengene. :Nikke:

Det går jo an å ringe og høre ang arbeidene, når de er ferdige. Kan ikke tro de har lyst til å ha masse jord og arbeidere rundt omkring nå som sommeren kommer...

Skrevet

Ja det er nok greit å sjekke. Vi ble nemlig vekket kl 7 på lørdag morgen av arbeiderne som satte igang.

Og de var helt klart ikke ferdige...på rommet vårt var ikke tv'en koblet til og et stort speil som skulle opp sto bare lent inntil veggen. Et sted i en korridor vi måtte gåv ar det bare støpt gulv - ikke noe mere.

MEN jeg skaldefinitvt tilbake!!! Bare venter til de er skikkelig ferdige - stedet er jo bare helt nydelig!

Ja jeg syns vi fikk MYE for pengene. Ofte betaler man jo nesten 1000kr bare for en sånn 50 behandling. Også får man overnatting,frokost, lunsj og middag i tillegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...