Gå til innhold

skal vi ha hemmligheter overfor våre partnere?

harmoni

Anbefalte innlegg

Tror nok ikke de fleste egentlig vil vite alt om de tidligere forhold... slike detaljer tror jeg er best å holde for seg selv... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men:

Prøv å la være å stille spørsmålet "Hva tenker du på?" så ofte, jenter. Det er helt FORFERDELIG!

:D  

Milo

Her i huset er det han som stiller det spørsmålet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig glad i samboeren min, men enkelte ting er bare mine. Det er sjelden snakk om skumle mørke hemmeligheter, men f eks de innleggene jeg skriver her.... Dere som hevder å ha full åpenhet, sitter dere med partneren ved siden av dere når dere er på KG? Vær ærlige nå... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det han som stiller det spørsmålet! :P

Her også! USTANSELIG!

Dessuten har vi jo variasjonene da...

"Hvorfor er du så stille?"

"Er du sur på meg?"

"Er det noe galt?"

"Er det noe galt?"

"Har det skjedd noe?"

:ler:

Så dere mannfolk er ikke så veldig mye bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Hos oss er det også mannen som stiller det forhatte spørsmålet "hva tenker du på?" :ler:

Jeg har ingen interesse av å høre detaljer fra hans tidligere forhold. Han vet ikke noe særlig om mine ekser heller. Vi har begge venner som den andre ikke kjenner og ikke har planer om å bli kjent med. For all del, vi har felles venner også, men noen vil jeg ha for meg selv. Ikke fordi jeg gjør noe som kunne såre ham men fordi jeg rett og slett har behov for å ikke dele alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan kjenne hverandre så godt som det er overhode mulig.

Men de tankene man har, kan man aldri helt dele!

Alle har en individuell vinkling på verden og alle de spørsmål den fører med seg.

Man kan være 100% fortrolige med hverandre, men likevel ikke klare å dele sine innerste tanker.

Men det er utrolig deilig å være sammen med en person som man kan være seg selv 100% med.

Jeg føler at han elsker meg uansett, så jeg kan vise mine dårlige sider uten å få dårlig samvittighet. Jeg kan oppføre meg som en bitch, uten at han stikker... Han vet at det går over, og han tar det ikke personlig.

Akkurat noen av de viktigste egenskapene jeg setter pris på hos en mann :)

Jeg føler meg heldig egentlig.

Det er viktig å sette pris på det man har:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...